عوارض آزادراه تهران ـ پردیس 4500 تومان شد/ تخفیف 20 درصدی برای تردد در لاین الکترونیکی

مدیرعامل آزادراه تهران ـ پردیس گفت: عوارض تردد در این آزادراه در سال جاری برای سواری‌ها با یک‌هزار تومان افزایش، ۴ هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح پردیس، سید عباس طاهری امروز در‌خصوص افزایش عوارض تردد انواع وسایل نقلیه در آزادراه تهران ـ پردیس اظهار کرد: این افزایش نرخ بر‌اساس بخشنامه معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: ما نیز بر‌اساس این ابلاغیه موظف به اجرای افزایش قیمت در این آزادراه هستیم ضمن اینکه این افزایش نرخ معمولاً سالانه برای آزادراه‌های کشور ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل آزادراه تهران ـ پردیس تصریح کرد: به‌دلیل اینکه در سال ۹۶ افزایش عوارض نداشتیم، افزایش عوارض در سال ۹۷ با لحاظ قرار‌دادن این موضوع اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: این افزایش نرخ برای تمام آزادراه‌های کشور مصوب و اجرایی شده و تنها برای آزادی تهران ـ پردیس نیست، عوارض سال ۹۷ برای سواری‌ها با یک‌هزار تومان رشد چهار هزار و 500 تومان در‌نظر گرفته شده و طی ابلاغیه به این شرکت ابلاغ شده است.

طاهری اظهار کرد: برای شهروندانی که در مسیر آزادراه تهران ـ پردیس تردد زیادی دارند تخفیف‌های خوبی نیز در‌نظر گرفته‌ایم، تردد در لاین الکترونیکی می‌تواند با ۲۰ درصد تخفیف همراه باشد.

وی اذعان کرد: با استفاده از این برچسب مبلغ سه هزار و 600 تومان بابت تردد از حساب مالکین خودروها کسر‌ می‌شود و این مبلغ تقریباً با نرخ تردد در سال ۹۵ برابری می‌کند.

مدیرعامل آزادراه تهران ـ پردیس در‌خصوص افزایش ایمنی و روشنایی این آزادراه گفت: تمام تلاش ما این است که مسیری ایمن را برای هم‌وطنان ایجاد کنیم بنابراین تمهیداتی برای افزایش هرچه بیشتر ایمنی اندیشیده و اجرایی شده است.

وی افزود: مناطق حادثه‌خیز با نیوجرسی پوشش داده شده و برای تردد خودروها در شب نیز در اکثر گاردریل‌ها و پل‌ها چراغ‌های فانوسی نصب شده است تا مسیری آشکار را برای تردد فراهم کرده باشیم.

طاهری در پایان متذکر شد: اجرای روشنایی تمام مسیر آزادراه تهران ـ پردیس در دست انجام بوده و با عقد قرارداد با شرکت‌های مختلف کارها شروع شده است تا حرکتی مطمئن برای ایمن‌سازی مسیر برای تردد خودروها در شب را داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا