بوستان ویژه بانوان شهر پردیس احداث می‌شود

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر پردیس از احداث بوستان ویژه بانوان شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سیده مریم موسوی جوردی در جمع شماری از مسئولان اظهار داشت: بانوان در جامعه ایرانی با الگوبرداری از اسوه گرانقدری همچون بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) دارای جایگاهی رفیع هستند.

وی افزود: این قشر تاثیرگذار به عنوان مدیر خانواده در صورت برخورداری از دانش کافی، سلامت جسم و روح و ارتقای سطح فرهنگی می توانند نسلی پویا، سالم و مستعد را به آینده کشور تقدیم کنند.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر پردیس تصریح کرد: از این رو، شورای اسلامی شهر پردیس از همان بدو تشکیل و به سرعت کمیسیون بانوان را تشکیل داد تا امور مربوط این قشر با شتاب هرچه بیشتر انجام شود.

موسوی جوردی خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری برای بانوان شهر پردیس در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به احداث بوستان ویژه بانوان شهر پردیس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در بسیاری از نقاط دیده می شود که مراکز و بوستان هایی به نام بانوان احداث می شود اما به واقع درون این مجموعه ها اثری از این قشر دیده نمی شود.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر پردیس گفت: اما بوستان ویژه بانوان پردیس به صورت اختصاصی برای بانوان احداث می شود و در آن همه امکانات شامل وسایل سرگرمی، تجهیزات ورزشی، کتابخانه، امور فرهنگی و … صرفا به این قشر اختصاص دارد.

موسوی جوردی ادامه داد: هرچند سایت ویژه بانوان در بوستان امام رضا(ع) شهر پردیس با زحمات بی دریغ و قابل تقدیر جناب آقای محد لاله شهردار پیشین پردیس به منظور برگزاری ورزش های همگانی احداث و به بهره برداری رسیده اما باید فضاهای اختصاصی بیشتری برای بانوان شهر فراهم ساخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا