مترو پردیس تهران معطل مشخص شدن ردیف اعتبارات

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: مترو پردیس تهران با توجه به مشخص شدن شرکت مجری، در صورت مشخص شدن ردیف اعتباری، آغاز می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، سعید غفوری در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور به همراه استاندار تهران از پارک فناوری پردیس، در خصوص مباحث مطرح شده در این بازدید توضیح داد.

وی افزود: عصر امروز طی گفت‌وگویی که با مقیمی استاندار تهران داشتیم بحث احداث مترو پردیس تهران و مسکن مهر پردیس مورد بررسی قرار گرفت که قول‌های مساعدی نیز در این خصوص دریافت شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: همچنین بخشی از مباحث مطرح شده شامل کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان به شرکت عمران پردیس برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر شهر پردیس بود تا سریع‌تر بتوانیم انشعابات و مواردی که مربوط به این دستگاه‌ها است را انجام دهیم.

غفوری تصریح کرد: در افتتاح‌های جدید مسکن مهر پردیس کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان را لازم داریم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر واحدها را به متقاضیان تحویل دهیم.

وی ادامه داد: تسریع در تکمیل و تحویل انشعابات برق، آب، گاز و … را در این نشست مورد توجه قرار دادیم.

مترو پردیس تهران نیازمند ردیف اعتباری

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطرنشان کرد: در خصوص مترو پردیس تهران باید ردیف اعتباری را برای ساخت آن در نظر بگیریم که این یکی از دغدغه‌ها و مشکلاتی خواهد بود که در سال‌های آینده با استقرار جمعیت شرق استان را در بر خواهد گرفت.

غفوری تصریح کرد: شرکتی برای آغاز عملیات اجرایی مترو پردیس تهران اعلام آمادگی کرده و ما نیز مطالعات را به اتمام رسانده‌ایم و فقط بحث ردیف اعتباری آن باقی مانده است.

وی گفت: کار ساخت مترو پردیس تهران با بحث ردیف اعتباری آغاز می‌شود که در این خصوص استاندار تهران قول‌های مساعدی را برای پیگیری این موضوعات داده‌ است.

گفتنی است اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه استاندار تهران از دستگاه تصفیه آب، دستگاه دیالیز و چند اختراع دیگر در پارک فناوری پردیس بازدید کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا