تجهیز آتش‌نشانی پردیس به دو دستگاه مدرن شرکت «روزن باور» اتریش/ احداث مجهزترین مرکز اوژانس هوایی استان تهران در پردیس

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس از خرید دو دستگاه خودروی مدرن آتش‌نشانی از شرکت «روزن باور» اتریش به‌منظور تجهیز آتش‌نشانی پردیس خبر داد و گفت: مجهزترین مرکز اورژانس هوایی استان تهران در پردیس احداث می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، سید علی موسوی جوردی در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته چند اقدام بزرگ در شهر پردیس محقق شد که از جمله آنها می‌توان به خرید دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی مدرن از شرکت «روزن باور» اتریش در سایه پیگیری‌های شورای اسلامی شهر پردیس، تلاش‌های آقای محمد لاله شهردار پیشین و آقای گلریز سرپرست شهرداری و همچنین حمایت‌های فرمانداری شهرستان اشاره کرد.

وی ادامه داد: خودروهای آتش‌نشانی مذکور در ردیف به‌روزترین تجهیزات این حوزه قرار داشته و پردیس به‌عنوان سومین شهر ایران از آن بهره‌مند می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس ادامه داد: هدف از تهیه خودروهای مذکور ارتقای ایمنی شهروندان و نوع خاص شهرسازی پردیس به‌واسطه وجود برج‌های مسکونی بلند به‌ویژه در فازهای تازه تأسیس است.

موسوی جوردی با اشاره به حادثه آتش سوزی پلاسکو خاطرنشان کرد: تجربه تلخ حادثه ساختمان پلاسکو که متاسفانه به شهادت جمعی از عزیزترین آتش نشانان این مرز و بوم انجامید، سبب شد تا مدیریت شهری پردیس پیش از اسکان شهروندان در فازهای جدید نسبت به تهیه مقدمات لازم در این حوزه اقدام کند.

راه‌اندازی مجهزترین مرکز اورژانس هوایی استان تهران در پردیس

وی در ادامه از راه‌اندازی مجهزترین مرکز اورژانس هوایی استان تهران در پردیس خبر داد و گفت: از دیگر پروژه‌هایی که به‌منظور ارتقای ایمنی شهروندان از سوی شورای اسلامی پردیس پیگیری شد، احداث مرکز اورژانس هوایی در این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس تصریح کرد: این مرکز امداد و نجات در استان تهران بی‌نظیر و نمونه است و در سایه تعامل شورای شهر پردیس با رئیس مرکز اورژانس شهرستان، یکی از هفت فروند بالگرد مدرن و به روز جهانی در زمینه امداد هوایی کشور به شهر پردیس اختصاص یافت.

موسوی جوردی گفت: با تکمیل مراحل ساختمان پایگاه ویژه مدیریت بحران شهرداری پردیس طی سال آینده و ایجاد آشیانه دائمی، بالگرد مذکور وارد پردیس می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا