اخذ سند مالکیت برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ گفت: سند مالکیت برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود به منظور تثبیت مالکیت و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران اخذ شد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا نیکنام بعد از ظهر امروز در نشست مشترک امور منابع آب تهران بزرگ با اداره ثبت شهرستان پردیس اظهار کرد: با پیگیری‌های ویژه به عمل آمده توسط همکاران این امور برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود در محدوده قریه خسروآباد – منطقه طلا در جهت تثبیت مالکیت، سند مالکیت صادر شد.

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه فی ما بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جلسات استانی و شهرستانی برگزار شده با دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و همچنین پیگیری‌های مستمر انجام شده توسط امور آب تهران بزرگ مقرر است در چارچوب ضوابط و مقررات جاری در خصوص اخذ سند مالکیت برای بستر رودخانه‌های واقع در شهرستان تهران و پردیس و شمیرانات در حوزه عملکرد این امور اقدام شود.

تثبیت مالکیت دولت به تولیت وزارت نیرو برای بخشی از بستر رودخانه جاجرود

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ تأکید کرد: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر مجاری آب‌های سطحی اساساً با تثبیت مالکیت دولت به تولیت وزارت نیرو (شرکت آب منطقه‌ای تهران) هرگونه سوءاستفاده احتمالی برای تصرفات بستر و حریم منتفی خواهد شد و امور آب در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که قصد خرید ملکی در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها را دارند، حتماً قبل از هرگونه معامله، استعلام‌های لازم را از امور منابع آب تهران بزرگ اخذ کنند تا بعدها دچار ضررو و زیان مالی نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا