یادواره شهدای شهر بومهن برگزار شد + تصاویر

یادواره شهدای شهر بومهن با حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، چهارشنبه شب یادواره شهدای شهر بومهن با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی ابن موسی‌الرضا (ع)، رؤسای ادارات، اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان پردیس و جمع کثیری از شهروندان در مسجد جامع اهل‌بیت (ع) شهر بومهن برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این مراسم با سخنران حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین آقامیری آغاز و مداحی مجتبی رمضانی پایان‌بخش این یادواره بود.

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص اینکه این یادواره‌ها چه چیزی را به ما گوش‌زد می‌کند، اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری هر افتخاری که پس از انقلاب در این کشور به ثبت برسد به نام شهدا است.

مرتضی حیدری گفت: تمام عزت، افتخار و تمام پیروزی‌های ما مدیون خون شهدا است و این یادواره‌های شهدا هم برای زنده نگه‌داشتن یاد، مرام، خاطره به‌خصوص سبک زندگی و شیوه عمل آن‌ها در دفاع مقدس است.

وی افزود: زمان زیادی از شهادت شهدای ما در دوران انقلاب، دفاع مقدس و حتی شهادت مدافعان حرم نمی‌گذارد و مانند یاران امام حسین (ع) در یک‌هزار و 400 سال پیش نیستند که ما مسائل آنها را تعریف کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: تمام شهدا در همین عصر و همزمان با ما زندگی کرده‌اند و این کشور را از تمامی خطرها محفوظ و در امان نگه‌داشتند؛ امروز اگر ما همچون شهدا عمل کنیم، این کشور هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند و هیچ‌کدام از مردم ناراضی نخواهند بود.

حیدری تصریح کرد: باید متأسف باشیم که ما از یاد و به خصوص از عملکرد شهدا فاصله گرفته‌ایم و امیدواریم این فاصله پر شود و ما نظیر شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم بتوانیم خودمان را با آنچه خداوند متعال بیان داشتند، هماهنگ و نزدیک کنیم تا موجب نجات مردم شود.

وی در خصوص حضور پرشور مردم و جوانان در این یادواره و پیام آن به دشمنان انقلاب گفت: شهادت خلوص و اعتقاد است و هر برنامه در کشور برای شهدا برگزار شود به تمام اقشار مردم خواسته و ناخواسته و بدون اراده در این مراسم و محافل شرکت می‌کنند.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: مردم برای اینکه شنیدن خاطراتی از شهدا در یادواره‌ها حضور پیدا می‌کنند و این سخنان دل جوانان را آرام می‌کند؛ امروز وقتی از حقوق نجومی، اختلاس‌های سرسام‌آور و هنگفت یا از نامردی عده‌ای از افراد و خیانت به مردم مطلع می‌شویم، قلب‌هایمان به درد می‌آید.

حیدری اضافه کرد: در نقطه مقابل زمانی می‌شنویم که شهدا از تمام وجود خود برای مردم می‌گذرند، بسیار جذاب، دلگرم‌کننده و امیدآفرین است؛ مردم به عشق شهدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگر صحنه‌های متعلق به انقلاب شرکت می‌کنند.

وی گفت: امیدواریم که این روحیه از مردم و جوانان ما دور نشود؛ زیرا تا زمانی که این روحیه وجود دارد، نه استکبار و نه جرثومه‌های فساد داخلی کاری از پیش نخواهند برد.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: این حضور در یادواره‌های شهدا امید است؛ امید برای از صحنه راندن شیاطینی که امروز از داخل و خارج به این ملت خیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا