اهتمام در اجرای طرح «زنده‌گیری سگ‌های بی‌سرپرست» در پردیس

سرپرست شهرداری شهر پردیس از اهتمام این مجموعه برای اجرای طرح زنده گیری سگ‌های فاقد سرپرست به‌منظور جلب رضایت شهروندان خبر داد و گفت: این مهم به‌عنوان یکی از مصوبات طرح «استقبال از بهار» شهرداری پردیس نیز دیده‌شده است.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز اظهار داشت: طی سالیان اخیر مبحث سلامت شهروندان در سرفصل‌های مختلف به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری پردیس در دستور کار این مجموعه قرار داشته و دارد که همکاری تنگاتنگ به نهادهایی نظیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، فرمانداری، شبکه دامپزشکی و غیره، خود مهر تأییدی بر این مدعی است؛ در همین راستا صبح امروز نشستی با حضور مسئولان شهرستان در فرمانداری پردیس برگزار و کارگروه ساماندهی سگ‌های بی‌سرپرست تشکیل شد.

وی افزود: در سالیان اخیر و طبق بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت کشور رویه معدوم‌سازی در خصوص سگ‌های بی‌سرپرست متوقف و طبق شیوه‌نامه‌ای جدید، راهکاری پنج‌گانه شامل زنده گیری، واکسیناسیون، قرنطینه، عقیم‌سازی و رهاسازی جایگزین روش‌های نامناسب گذشته شد.

سرپرست شهرداری پردیس اضافه کرد: دراین‌بین، شهرداری پردیس نیز بر اساس یک برنامه‌ریزی دقیق و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تهیه محوطه‌ای برای نگهداری از این حیوانات اقدام کرد.

گلریز خاطرنشان کرد: البته مرکز فعلی موقتی است و شهرداری در سایه حمایت‌های شورای اسلامی و تخصیص اعتبارات لازم، به دنبال احداث مجموعه‌ای بهتر باقابلیت اجرای مراحل زنده گیری، واکسیناسیون، قرنطینه، عقیم‌سازی و رهاسازی برای 600 قلاده سگ به مساحت یک هکتار است.

وی ادامه داد: شهرداری پردیس از ابتدای اجرای طرح زنده گیری سگ‌های بی‌سرپرست بیش از دو هزار قلاده را ساماندهی کرده و همچنان در راستای جلب رضایت شهروندان به این مهم ادامه می‌دهد.

گلریز همچنین از شهروندان گرامی درخواست کرد تا با مشاهده سگ‌های ولگرد در حواشی محیط زندگی خود به‌منظور تسریع در اجرای این طرح، موضوع را طی تماس با شماره تلفن 137 مطرح کنند.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با دنيايی از خوشحالی كه شهردار عزيز پرديس اين ابلاغيه رو دادن بنده از آمريكا هستم و با افتخار اين پست رو در رسانه‌ها می‌گذارم كه ببيند با بی‌زبانان و بی‌دفاع چه برخوردی می‌كنيم. آرزوی موفقيت و سلامتي برای شهردار عزيز پرديس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا