نشست مشترک بررسی مشکلات مسکن مهر پردیس نمایندگان مجلس و جمعی از متقاضیان

نشست مشترک بررسی مشکلات مسکن مهر پردیس بین دو تن از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، نشست مشترک سید فرید موسوی و فاطمه سعیدی به نمایندگی از اعضای مجمع نمایندگان تهران و هشت تن از متقاضیان مسکن مهر فازهای ٣، ٥، ٨، ٩و ١١ پردیس با موضوع بررسی مشکلات مسکن‌های مهر در این شهر با برنامه‌ریزی و هماهنگی دفتر این مجمع در شهرستان پردیس برگزار شد.
در این نشست ٧٥ دقیقه‌ای متقاضیان به نمایندگی از فازهای مختلف این شهر با ارائه گزارش‌های مبسوط و مکتوب به بیان مشکلات در این شهر با محوریت موانع تحویل واحدها پرداختند.

در ادامه سید فرید موسوی، عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به تلاش‌های نمایندگان استان تهران برای حل مشکلات متقاضیان، گفت: نمایندگان تهران تاکنون جهت رفاه حال مردم و متقاضیان از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مسکن مهر پردیس کوتاهی نکردند، اما شواهد و گزارش‌ها حاکی از آن است که متأسفانه اراده جدی در راستای حل مشکلات وجود نداشته و اقدامات اساسی برای حل معضلات صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه متقاضیان با مشکلات ریزودرشت در این مجموعه‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند و به‌جای تلاش در کاهش آلام و رنج آنها، عده‌ای سعی دارند کوتاهی‌ها و عدم توان خودشان در انجام وظایف را به گردن مردم و نمایندگان آنها در مجلس بیندازند. حتی احترام به کرامت و حقوق شهروندی و اعتراض به حق متقاضیان نیز توسط آقایان رعایت نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران تأکید کرد: ما به‌طور جدی به دنبال حل مشکلات متقاضیان هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک پرونده مسکن مهر پردیس بسته شود.

در ادامه این نشست لزوم برخورد با پیمانکاران متخلف ضمن بیان مصادیق تخلف از سوی متقاضیان، خواسته نماینده‌ها بود که در کنار واگذاری مالکیت عرصه واحدها، صدور پایان کار واحدها، تسریع در فرآیند تحویل و کاهش فاصله زمانی بین افتتاح و تحویل، مشکلات ضامن وام و بانک مسکن، نبود خدمات زیربنایی و روبنایی مکفی، وضعیت جابجایی و خروج دکل‌های برق فشارقوی از فاز ١١، مشکلات آب و برق و …، مشکلات مربوط به کیفیت دیوارهای حائل و محوطه‌سازی، زیرساخت‌های فرهنگی، سرانه‌های شهری و حتی مسائلی چون عوارض سنگین آزادراه مکتوب تحویل و پیرامون آنها صحبت شد.
همچنین علاوه بر بیان مشکلات مختص هر فاز، مشکلات مشترک بین تمام فازها از جمله جریمه چندین میلیونی سود دوران مشارکت که متأسفانه پرداخت آن سال‌هاست برعهده‌گرفته متقاضی گذاشته‌شده است مطرح و کتباً درخواست بررسی لغو دریافت و یا کاهش این مبلغ شد.
در پایان مقرر شد این نشست از طریق دفاتر مجمع نمایندگان تهران در نقاط مختلف شهر تهران و شهرستان‌های اطراف از جمله شهر جدید پردیس تکرار و موضوعات مطروحه پیگیری شود.
لازم به ذکر است تمامی متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفتر مجمع نمایندگان تهران در طبقه سوم مجتمع میلاد (واقع در حدفاصل میدان امام خمینی تا میدان عدالت)، درخواست‌ها، مشکلات و گزارش‌های خود را پیرامون مسکن مهر تقدیم این دفتر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا