آیین وداع با 2 شهید گمنام در بومهن برگزار شد + تصاویر و فیلم

آیین وداع با شهدای گمنام در بومهن با حضور پرشور مردم برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، امشب مراسم وداع با دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات‌ فاو و کربلای ۴ به شهادت رسیدند، در مسجد جامع اهل‌بیت (ع) شهر بومهن برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این مراسم با ورود شهدا آغاز و اشک‌ها از گونه‌ها سرازیر و سینه‌ها از ضربه‌های دست سرخ شد.

در شب شهادت بی‌بی دوعالم، حضرت فاطمه الزهرا (س) که مادر شهدای گمنام هستند، تشییع پیکر این دو شهید هشت سال دفاع مقدس فضای شهرستان پردیس را معطر کرد و رنگ و بوی خاصی به این مراسم داد.

زمانی که شهدا برای تشییع وارد بومهن شدند، پیر، جوان، زن، مرد، کودک و نوجوان سر از پا نمی‌شناختند تا برای استقبال از این گوهران گران‌مایه آماده شوند؛ شهر بومهن برای اولین بار میزبان شهدای گمنام است.

بومهن شهری با مردمی ولایتمدار، مؤمن و انقلابی بوده که برای حضور شهدا لحظه‌شماری می‌کردند و فردا این آرزوی دیرینه محقق خواهد شد و سیل خروشانی از جمعیت متعهد به آرمان‌های امام و رهبری در مراسم تشییع و تدفین حضور خواهند داشت.

شهدا رفتند تا ما در امنیت و آرامش زیست کنیم و راه شهادت همچنان باز است تا بتوانیم به وصیت شهدا که حفظ انقلاب است، عمل کنیم.

حضور شهدا همچنان عشق، ایمان، تعهد، تدین، ولایتمداری و دین را در دل مردم زنده نگه می‌دارد و پیام ازخودگذشتگی برای انقلاب را به مردم ارسال می‌کنند.

در این مراسم، حضور جوانان و نوجوانان رنگ و بوی خاصی به این مراسم داد و نشان داد عشق به شهدا پیر و جوان نمی‌شناسد.

سینه‌زنی و مداحی در این مراسم با حضور اعضای شورای شهر بومهن، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی ابن موسی‌الرضا (ع) بومهن، رئیس اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و ادارات شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا