بازدید استاندار تهران از مسکن مهر پردیس/ تحویل 3500 واحد مسکونی در پردیس به متقاضیان تا هفته آتی

استاندار تهران گفت: طبق اعلام مسؤولان شرکت عمران شهر جدید پردیس، سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی هفته آینده آماده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، محمدحسین مقیمی پس از بازدید از فازهای 11 و 8 مسکن مهر پرديس در دیدار با مردم شهرستان پردیس در مسجد جامع این شهرستان در خصوص اینکه شرکت عمران شهر پردیس واحدهای بسیاری را آماده تحویل دارد؛ اما به دلیل ناهماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و نداشتن آب و برق همچنان بلاتکلیف هستند و قابل سکونت نیستند، اظهار داشت: حجم کار در پردیس بسیار بالاست؛ کار بزرگی از نظر وسعت و حجم در این شهر برگزار و انجام می‌شود.

استاندار تهران اضافه کرد: ما در ۱۰ روز گذشته جلسه‌ای را در خصوص مسکن مهر برگزار کردیم، امروز نیز یک جلسه نیز در این خصوص برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسات هم همین مباحث مطرح می‌شود بحث آب، گاز، تلفن، مدرسه، بازار، مسجد فضاهای آموزشی، بهداشتی و… مطرح می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: همان‌گونه که مانند سال‌های اخیر این واحدها به‌صورت محله محور و با کلیه امکانات تحویل متقاضیان شده ادامه خواهد داشت.

مقیمی افزود: شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در پردیس محلاتی را ایجاد و سپس مراسم افتتاح را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام مسؤولان شرکت عمران شهر جدید پردیس، سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در هفته آینده آماده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

استاندار تهران افزود: واحدهای مسکن مهر پس از تکمیل تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل متقاضیان خواهد شد و فرماندار شهرستان پردیس هفته‌ای یک‌بار جلساتی در خصوص مسکن مهر دارند و گزارش‌های آن به استانداری واصل می‌شود که با تعامل با دیگر دستگاه‌ها روند ساخت و ساز انجام می‌شود.

مقیمی اضافه کرد: واحدها را باید زمانی افتتاح کنیم که متقاضیانی که وارد منازل خود می‌شوند امکانات آب، برق، گاز، تلفن، خدمات امنیتی و دیگر خدمات رفاهی بهداشتی و آموزشی آن‌ها تأمین باشد، اما باید بدانیم ۸۳ هزار واحد مسکن مهر در این شهر در حال ساخت است و این پروژه بزرگ نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌ها دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا