افتتاح زمین چمن مصنوعی در بومهن/ نام‌گذاری میدان شهید حججی در بومهن

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن با اشاره به افتتاح زمين چمن مصنوعي شهر بومهن، گفت: میدان بزرگ بومهن به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.

به گزارش صبح پردیس، محمود قانبیلی در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی و استاندارد شهرداری بومهن، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: نصب چمن این زمین طی دو ماهه گذشته انجام شده و این زمین قابلیت برگزاری مسابقات لیگ را دارد.

وی گفت: این زمین با ابعاد ۵۴ در ۹۰ متر است که فاز اول آن امروز به بهره‌برداری رسید و امیدواریم فاز دوم که ساخت سکوهای بتنی، ساختمان اداری و رختکن است، به‌سرعت آغاز شود و به اتمام برسد.

رئیس شورای شهر بومهن افزود: حدود یک میلیارد تومان هزینه ساخت این زمین فوتبال بوده که با عقد قرارداد با پیمانکار بخش خصوصی به پایان رسیده است.

قانبیلی با اشاره به برنامه‌های جدی شورای پنجم در گسترش فضاهای ورزشی در شهر بومهن اظهار کرد: کار ساخت یک زمین چمن مصنوعی استاندارد دیگری را نیز با حمایت دیگر اعضای شورای شهر به‌زودی در حومه منطقه شهرک کشاورزی آغاز خواهیم کرد تا شرایط و توازن استقرار فضاهای ورزشی برای تمام شهروندان فراهم شود.

وی در جمع مسئولان با اشاره به مصوبه امروز شورای شهر بومهن در کمیسیون نامگذاری گفت: امروز با حضور و اتفاق آرای اعضای شورای شهر بومهن، میدان بزرگ شهرک هوافضای بومهن به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شد که طی روزهای آینده عملیات اتمام این پروژه با نصب نام مطهر این شهید بزرگوار به پایان خواهد رسید.

رئیس شورای شهر بومهن تصریح کرد: این عمل اعضای شورای شهر نشانگر این است که وجود جوانانی مانند شهید محسن حججی که جان خود را با افتخار برای میهن عزیزمان فدا کردند، برای همه ما ارزشمند و مایه مباهات است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا