۲۳ باب مدرسه در مسکن مهر پردیس با دریافت اوراق خزانه تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: ۲۳ باب مدرسه در مسکن مهر پردیس در حال آماده‌سازی است که در صورت دریافت اوراق خزانه اسلامی تکمیل می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، سعید غفوری ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان پردیس اظهار داشت: در پردیس، مشکل ما مسکن مهر است که با ورود استاندار تهران و تلاش مسؤولان شهرستان کارها پیش می‌رود.

وی گفت: در ۲۰ ماه گذشته، ۱۷ هزار واحد مسکونی افتتاح شده و ۹ هزار و ۲۰۰ واحد آماده افتتاح است و در مجموع ۴۱ هزار واحد مرحله نازک‌کاری داریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در هفته گذشته برای اشتغال ساکنان مسکن مهر جلسه‌ای با بزرگان این حوزه داشتیم که تلاش ما را علی‌رغم وظیفه برای رفع مشکلات ساکنان نشان می‌دهد.

غفوری ادامه داد: طی ۲۰ ماه گذشته در تمام فازها، طرح‌هایی را افتتاح کردیم؛ اما برای تحویل مشکل داریم.

وی اضافه کرد: ۹ هزار و ۲۰۰ واحد امروز برای افتتاح باید آماده می‌شد؛ اما باید تا پنجم اسفندماه و روز مهندس صبر کنیم؛ زیرا افتتاح‌های زیادی داشتیم و برای تحویل واحدها مشکلاتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: ۱۳۰ میلیارد تومان با کمک چند نماینده از دولت اخذشده و فقط کمک چند نماینده هیأت‌رئیسه و دو نماینده از جمع ۳۰ نماینده استان از ما حمایت کردند.

غفوری اظهار کرد: پنج هزار نفر از اصحاب رسانه از صدا و سیما و دیگر واحدهای خبری، رادیو و … متقاضی واحدهای مسکن مهر پردیس هستند و این حساسیت‌ها را زیاد کرده است.

وی گفت: سال گذشته با ارائه ۱۳۰ هزار اوراق خزانه اسلامی، ۴۱ هزار واحد مسکونی را به مرحله نازک‌کاری رساندیم و افزایش وام نیز بی‌تأثیر نبود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: مشکل ما زیرسازی، شبکه‌سازی، ترانس‌های برق و … است؛ چرا باید ما این خدمات را بنا بر توافق گذاشته انجام بدهیم؛ ۲۳ روز را درگیر امور مالیاتی بودیم و خواهش داریم حمایت‌های بیشتری از مسکن مهر داشته باشند.

غفوری ادامه داد: یک هزار و ۴۰ میلیارد تومان از منابع را خود شرکت تأمین می‌کند و در این راستا، هشت مدرسه افتتاح کردیم که اجتماع‌محور هستند.

وی اضافه کرد: ۲۳ مدرسه در حال آماده‌سازی است که در صورت دریافت اوراق خزانه اسلامی تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: روبنایی، مساجد، مدارس کلانتری، اماکن ورزشی، فضای سبز و … را با شیوه‌های مختلف می‌سازیم.

غفوری اظهار کرد: در پارک فناوری پردیس، نشستی بین‌المللی را خواهیم داشت و تا ۹۰۰ میلیارد تومان قرارداد خواهیم بست تا کارهای استارتاپی برای اشتغال را انجام دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا