اعزام گروه‌های جهادی شهرستان پردیس به مناطق محروم آغاز شد

فرمانده سپاه پردیس از آغاز اعزام گروه‌های جهادی شهرستان پردیس به مناطق محروم خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ روح‌الله قنبری از آغاز اعزام گروه‌های جهادی پردیس به مناطق محروم در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هدف از این رزمایش امیدبخشی به مردم، مأیوس ساختن دشمن و کمک به دستگاه‌هایی است که نیاز به کمک بسیج دارند و آماده‌سازی گروه‌های جهادی برای کمک به محرومان و مستمندان در قالب این رزمایش انجام می‌شود.

وی افزود: گروه‌های جهادی شهرستان پردیس در قالب گروه‌های برادران و خواهران شهرستان در سه عرصه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آبادانی و سلامت طی اردوهای یک، سه و هفت روزه مشغول به خدمت می‌شوند.

فرمانده سپاه پردیس در ادامه بیان داشت: اقداماتی همچون کمک به تأمین بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند، توزیع اقلام کمک‌آموزشی و فرهنگی میان نیازمندان و برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، معرفتی و … در عرصه فرهنگی اجتماعی انجام می‌شود.

قنبری‌ترمیم و بازسازی منازل محرومین، رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدارس، ترمیم و بازسازی مکان‌های عام‌المنفعه و … از اقدامات گروه‌های عمرانی و آبادانی دانست و گفت: هماهنگی جهت حضور تیم پزشکی برای ارائه خدمات رایگان، برگزاری کلاس‌های مشاوره روانشناسی و آموزشی بهداشت و کمک به بهبود وضعیت عمومی در عرصه سلامت نیز انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش این رزمایش تا ۲۹ شهریورماه با اعزام گروه‌های جهادی در سطح شهرستان پردیس انجام خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا