شناسایی دو انبار کالای قاچاق در سیاه‌سنگ پردیس

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: دو انبار کالای قاچاق در سیاه‌سنگ پردیس کشف و شناسایی شد.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار رسیده مبنی بر دپوی کالای قاچاق توسط شخصی در منطقه صنعتی “سیاه سنگ” شهرستان پردیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقامات قضائی، پس از عزیمت به محل مورد نظر در بازرسی از یک سوله، موفق به کشف تجهیزات رایانه قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به دیگر عملیات پلیس در شناسایی انبار احتکار کالا در این شهرستان تصریح کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی لوازم مهندسی، پزشکی و پتروشیمی مورد نیاز جامعه توسط افراد سودجو در یک کالای قاچاق در سیاه‌سنگ پردیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

ناظری بیان داشت: ماموران با یک سری تحقیقات میدانی موفق به شناسایی این انبار شدند و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به همراه کارشناسان تعزیرات و اداره صنعت و معدن، این انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی از این انبار، ۴۵ پالت یک تنی مواد اولیه پتروشیمی و ۸۲۰ دستگاه مانیتور علائم حیاتی بیمارستانی و لوازم ورزشی تحت عنوان احتکار کالا به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار ناظری در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه در مجموع ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا