کشف و پلمپ کارگاه بسته بندی غیرمجاز مرغ در جاجرود

رییس اداره دامپزشکی شهرستان‌های دماوند و پردیس از شناسایی واحد غیرمجاز و غیربهداشتی فرآوری گوشت مرغ در منطقه جاجرود شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سید علی امامی اظهار کرد: در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی واحد غیرمجاز و غیربهداشتی فرآوری گوشت مرغ در منطقه جاجرود شدیم که طبق هماهنگی با دادستان محترم شهرستان و فرماندهی محترم نیروی انتظامی و اخذ حکم قضایی پس از ورود به مجموعه٬ نزدیک به چهار تن گوشت مرغ آلوده در محل کشف و ضبط کردید.

وی افزود: متصدی واحد بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی از سازمان دامپزشکی کشور با احداث دو سردخانه در کارگاهی در منطقه صنعتی٬ نسبت به استخوان‌گیری و فرآوری محصولات خام دامی در مکانی کاملاً غیربهداشتی و با استفاده از کارگران افغانی اقدام می‌کرد.

رییس اداره دامپزشکی دماوند و پردیس خاطرنشان کرد: اقلام کشف‌شده در این کارگاه شامل فاکتورهای فروش٬ مهر و برچسب مشخصات جعلی بوده که همگی مطابق صورت‌جلسهتنظیمی تحویل مراجع قضایی شد. امامی گفت: در این عملیات علاوه بر متخلفان٬ تعدادهفت نفر کارگر غیرمجاز افغانی نیز توسط عوامل محترم نیروی انتظامی تحویل مراجع قضایی شدند و واحد تا تعیین تکلیف نهایی پلمپ شد.
وی ضمن توصیه به هم‌وطنان عزیز در توجه به مسائل بهداشتی و دقت در خرید محصولات و فرآورده‌های خام دامی٬ از مردم خواست تا هرگونه موارد مشکوک را با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ به بازرسان دامپزشکی گزارش نمایند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا