پیگیری‌ ارتقای آتش‌نشانی شهرداری پردیس به سازمان

معاون شهردار پردیس از تداوم پیگیری‌ها برای ارتقای واحد آتش‌نشانی شهرداری پردیس به سازمان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ کوروش گلریز در آیین تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری پردیس که به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با اشاره به ارزش‌های زیاد شغل آتش‌نشانی اظهار داشت: آتش‌نشانی شغلی مقدس محسوب می‌شود و مؤید این نکته اطلاق نام بزرگ و زیبنده «شهید» به آتش‌نشانانی است که طی عملیات امداد و نجات جان باارزش خود را برای نجات دیگر هم‌نوعان خود از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: شهروندان به خاطر وجود زحمتکشانی همچون آتش‌نشانان است که با خیالی آسوده و بی‌دغدغه سر بر بالین نهاده و زندگی آرام خود را ادامه می‌دهند، ازاین‌رو، شما باید به این شغل باارزش افتخار کرده و به خود ببالید.

معاون شهردار پردیس اضافه کرد: روز هفتم مهرماه هرسال فرصتی مغتنم برای مسؤولان و مردم است تا با ارج نهادن بر زحمات آتش‌نشانان، برنامه‌هایی برای تجلیل از این قشر خدوم ترتیب دهند، هرچند همه این اقدامات هرگز شایسته ایثارگری‌های بزرگ و فراوان آن‌ها نیست.

آموزش، سلامت و آمادگی جسمانی سه شاخص مهم برای آتش‌نشانان

گلریز از حفظ سلامت روح و جان و همچنین آمادگی جسمانی به‌عنوان شاخص‌هایی مهم برای آتش‌نشانان سخن به میان آورد و گفت: آتش‌نشانی یکی از مشاغل خطیر و پرحادثه در مجموعه شهرداری‌ها قلمداد می‌شود، ازاین‌رو این عزیزان باید به‌منظور سلامت روح و جسم و ارتقای آمادگی جسمانی از هیچ کوششی دریغ نکنند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری پردیس در راستای نیل به تحقق دو شاخص یاد شده، نسبت به تأمین مالی برای تجهیز ایستگاه‌های سه‌گانه آتش‌نشانی شهرداری پردیس به دستگاه‌های ورزشی اقدام کرده و به این روند ادامه می‌دهد.

معاون شهردار پردیس از تداوم پیگیری‌های شهرداری پردیس برای ارتقای واحد آتش‌نشانی شهرداری پردیس به سازمان خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی شهر پردیس و افزایش روزافزون جمعیت در سایت‌های مسکن مهر، ارتقای واحد آتش‌نشانی شهرداری پردیس به سازمان در حال پیگیری است و آتش‌نشانان همزمان باید بهره‌گیری از تجهیزات جدید را فراگیرند.

گلریز ادامه داد: بی‌شک تجربه امروز آتش‌نشانان شهرداری پردیس که طی سالیان متمادی کسب‌شده، بازویی توانمند و کارآمد در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهروندان ولی‌نعمتان همه ما هستند و اگر مشکلات و مسائلی در مسیر خدمات‌رسانی وجود دارد، باید به خاطر مردم تحمل کرد و اجازه نداد خللی در امر امداد و نجات وارد آید.

همچنین در پایان این مراسم از آتش‌نشانان شهرداری پردیس با تقدیم لوح سپاس و هدیه یادبود، تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا