پیاده‌روسازی معابر شهر بومهن با هزینه‌ 240 میلیونی

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهردار بومهن از اجرای عملیات پیاده رو سازی معابر سطح شهر بومهن با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ حسن الماسی با اشاره به اینکه به سبب گستردگی معابر شهر بومهن، پروژه پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری خیابان‌ها و معابر از ابتدای سال جاری در حال اجرا می‌باشد، اظهار کرد: پیاده‌روسازی معابر باهدف همسان‌سازی، تردد آسان و زیباسازی نما و مناظر شهری انجام می‌شود و تاکنون به مساحت دو هزار متر مربع انجام شده است.

وی افزود: اولویت بندی اجرای پروژه، با توجه به معابر فرسوده و فاقد مصالح مناسب صورت گرفته و توجه ویژه به مناطق حاشیه شهر، از مهم‌ترین اقدامات مؤثر شهرداری بومهن در اجرای این دست از پروژه‌های عمرانی می‌باشد.
الماسی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی انجام‌شده در سنوات گذشته به علت فرسوده‌شدن، مشکلاتی را در تردد شهروندان ایجاد کرده است، تاکید کرد: شهرداری درصدد است معابر را با مصالح مرغوب و استاندارد بهسازی کند.
معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهردار بومهن خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌های مذکور شهرداری بومهن تاکنون دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال از محل عوارض مردمی و درآمدهای شهرداری هزینه کرده است.
وی گفت: در حال حاضر خیابان بهار (فاز اول از خیابان بهار تا خیابان صنوبر) به مساحت تقریبی یک هزار و 800 مترمربع با کف‌پوش بتنی در حال اجرا می‌باشد و اجرای این پروژه‌ها در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا یکی دو ماه آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا