پلمپ یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در بومهن/ صدور اخطار برای یک کمپ دیگر در جاجرود

در بازدید مشترک از دو کمپ ترک اعتیاد در پردیس، یک کمپ اعتیاد در بومهن پلمپ و برای یک کمپ اعتیاد در جاجرود اخطاری صادر شد.

به گزارش صبح پردیس، با حضور نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، پلیس امنیت و اداره بهزیستی از دو کمپ ترک اعتیاد در پردیس بازدید و به وضعیت این اماکن رسیدگی شد.

نماینده فرمانداری پردیس در این بازدیدها با اعلام شناسایی یک کمپ ترک اعتیاد در بخش جاجرود که پروانه فعالیت تخصصی خود را اخذ نکرده و در محیطی ناایمن مشغول به فعالیت بود، اظهار کرد: پس از بازدید از این محل و تنظیم صورت‌جلسه مربوطه برای این مرکز، اخطار پلمپ مدت‌دار صادر شد.
وی افزود: طی بازدید دیگری از شهر بومهن یک مرکز فاقد مجوز که در هفته قبل اخطاریه پلمپ دریافت کرده و بدون توجه به آن به فعالیت خود ادامه می‌داد نیز شناسایی و پس از خروج مددجویان و ارجاع به کمپ‌های مجوز دار، از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
این کارشناس مسائل اجتماعی گفت: مراکز ترک اعتیاد باید نسبت به رعایت استانداردهای تصریح‌شده در قانون اقدام و مجوز مربوطه را از اداره بهزیستی اخذ کنند، در غیر این صورت تیم گشت مشترک فرمانداری از ادامه فعالیت این مراکز جلوگیری به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا