۲۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شهر بومهن شد/ وجود ۱۶۰ میلیارد تومان اسناد متورم در شهرداری بومهن

شهردار بومهن با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شهر بومهن شد، گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان اسناد متورم در شهرداری بومهن وجود دارد.

به گزارش صبح پردیس، سعید علی بخشی در حاشیه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در شهرداری بومهن با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان پردیس، حجت‌الاسلام و والمسلمین مجید عبداللهی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی پردیس، برادر شهید خبرنگار در مزار شریف افغانستان محمود صارمی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن و جمعی از خبرنگاران منطقه در سالن اجتماعات شهرداری بومهن برگزار شد، با تأکید بر اهمیت و نقشی که خبرنگاران در انتشار اخبار و تأثیری که می‌توانند در سلامت فرهنگی جامعه و میزان امیدواری مردم داشته باشند، اظهار کرد: رسالت اصلی خبرنگاران رساندن اخبار صحیح، سریع و سالم به مخاطب است.

وی در تشریح اقداماتی که توسط شهرداری و شورای شهر بومهن صورت گرفته است، افزود: سه سوله ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود و مقبره شهدا با سرعت خوبی در حال انجام است و همچنین کلنگ زنی فرهنگسرا و فاز دوم آتش‌نشانی و هلال‌احمر نیز در هفته دولت انجام خواهد شد.

کسب رتبه سوم استانی شهرداری بومهن در برنامه فرهنگی

شهردار بومهن با اشاره به اینکه در شهر بومهن فعالیت‌های فرهنگی هم‌تراز با فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی پیشرفت دارد، گفت: در زمینه فرهنگی تلاش کردیم برای سال جاری ستاد نوروزی خوبی تشکیل شود و در استان تهران به رتبه سوم دست پیدا کردیم.

علی بخشی ادامه داد: بودجه شهر بومهن ۴۵ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۲۵ میلیارد صرف هزینه‌های جاری و ۲۰ میلیارد تومان بودجه پروژه‌های عمرانی بوده است.

وی با اشاره به خدمات شهری و برگزاری مراسم های فرهنگی شهرداری بومهن در چند ماه اخیر توضیح داد: شهرداری بومهن در حوزه فرهنگی توانسته با همکاری سایر ارگان ها، برنامه های موثری برای مشارکت مردم شهر و افزایش برنامه های جمعی فرهنگی جهت شادکردن مردم اجرا کند که ستاد نوروزی و مراسم استقبال از بهار بومهن توانست رتبه سوم استان را دریافت کند؛ همچنین برگزاری جشنواره ها مانند جشنواره غذا با استقبال خیلی زیاد مردم روبرو شد که بدون تحمیل هزینه بر شهرداری و با کمک خیرین توانست مشارکت و شادابی مردم را به همراه داشته باشد.

ریخت‌وپاش‌ها برچیده شد

شهردار بومهن تأکید کرد: جلوی ریخت‌وپاش‌ها را گرفتیم و اول از دفتر خودم و از خرج‌های خودم و دفترم شروع کردم تا بتوانم از سایر همکارانم در شهرداری بخواهم هزینه‌ها را کم کنند.

علی بخشی تصریح کرد: ریخت‌وپاش یک مسئول با پول بیت‌المال معنی ندارد. ما هم گوشه‌ای از این مردم هستیم و با توجه به شرایط اقتصادی نباید بر جامعه تحمیل هزینه کنیم.

وی خاطرنشان شد: جلوی خرج‌های اضافی را گرفتیم و امروز به امنیت مالی خوبی در شهرداری رسیدیم و این را مدیون همکاری شورا و مردم هستیم.

وجود ۱۶۰ میلیارد تومان اسناد متورم در شهرداری

شهردار بومهن بابیان اینکه تمام کارهای اداری مالی شهرداری با سیستم قوی اتوماسیون ثبت و ضبط می‌شود، گفت: سیستم اتوماسیون اداری ما در حال حاضر جزو بهترین‌ها در کشور است و با به‌کارگیری این سیستم در امور اداری مالی و املاک دیگر کسی نمی‌تواند نامه‌ای ثبت‌شده را حذف کند و همه اسناد ماندگار هستند.

علی بخشی خاطرنشان کرد: ما بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان اسناد متورم در شهرداری در چند ماه گذشته داشتیم و متأسفانه بی‌نظمی مالی فراوانی وجود داشت که از نیمه اسفند اجازه ندادیم چنین اتفاقی بیفتد و امور مالی با دقت بررسی می‌شود و این می‌شود همان نظم مالی که در سیستم اداری اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا