اختصاص 3.5 میلیارد تومان به پروژه‌های روستای سعید آباد جاجرود

فرماندار شهرستان پردیس بابیان اینکه چندین پروژه عمرانی در روستای سعید آباد جاجرود در دست اجراست گفت: سه میلیارد و 550 میلیون تومان به این پروژه‌ها اختصاص‌یافته است.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری اظهار داشت: پروژه‌های روستای سعید آباد جاجرود که جمعیتی بیش از 7 هزار نفر دارد با هدف بهره‌مندی مردم روستا و استفاده از ظرفیت‌های رودخانه جاجرود و پل تاریخی شاه‌عباسی به‌منظور جذب گردشگر در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: مسجد الهادی بااعتباری معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان از اعتبارات ستاد اجرایی حضرت فرمان امام (ره)، مشارکت دهیاری و خیرین در حال ساخت بوده که مرحله نازک‌کاری را پشت سر گذاشته است.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: زمین چمن مصنوعی چندمنظوره سعید آباد جاجرود بااعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان در 600 مترمربع حاوی محوطه‌سازی، زیربنا، احداث جایگاه تماشاچیان، سرویس بهداشتی و چمن ریزی در دست احداث است.

حیدری عنوان کرد: بوستان خانواده و محوطه بازی کودکان شامل آلاچیق، آب‌نما، فضای سبز و فلاور باکس و ادوات بازی کودکان در 3 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 300 میلیون تومان نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طرح عمرانی دیگر این منطقه افزود: طرح ساماندهی حاشیه رودخانه جاجرود شامل دیوار حائل به طول 200 متر که مجموعاً در حدود 800 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در این روستا است.

فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت: طرح بهسازی حاشیه سبز، نصب آلاچیق و روشنایی تاکنون بااعتباری معادل 50 میلیون تومان اجراشده است و پروژه استخر سرپوشیده روستا بااعتباری بالغ‌بر یک و نیم میلیارد تومان که از محل اعتبارات و آورده‌های استانی فراهم‌شده را می‌توان از پروژه‌های عمرانی و رفاهی در دست اقدام در این روستا نام برد.

حیدری ضمن تقدیر از مساعدت و پی گیری‌های دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سعید آباد عنوان کرد: برخی از این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری بوده و برخی نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا