گشایش «پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران» شهر پردیس/ نجات جان دو شهروند در حین افتتاح

به مناسبت هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی، آیین گشایش پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهرداری پردیس برگزار شد که با حواشی جالبی از جمله نجات جان دو شهروند از مرگ در حین برپایی مراسم افتتاحیه همراه بود.

به گزارش صبح پردیس، در جریان مراسم افتتاحیه طرح عمرانی و خدماتی پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهرداری پردیس، مسئولانی همچون مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار پردیس، حسن لاله و شهاب شکاری اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، دیگر مسئولان، خانواده معزز شهدا و جمعی از شهروندان حضور داشتند.

محمد لاله شهردار پردیس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پیش از بیان هر موضوعی بر خود وظیفه می‌دانم تا ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه شهیدان گران‌قدر رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان زحمتکش ایران اسلامی تبریک عرض کنم.

وی افزود: هفته دولت، یادآور تلاش، کوشش و ایثارگری‌های دو مرد شریف از خانواده بزرگ دولت و دیگر دلیرمردان و شیر زنان خدومی است که با نثار خون پاک و مطهر خود موجبات تبدیل نهال نوپای انقلاب شکوهمند اسلامی به شجره‌ای طیبه، تناور و پرثمر امروز را فراهم ساختند.

لاله خاطرنشان کرد: پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهرداری پردیس دومین پروژه عمرانی و خدماتی این مجموعه در سرفصل مدیریت بحران قلمداد می‌شود.

شهردار پردیس تصریح کرد: این طرح در زمینی به مساحت 9 هزار و 500 مترمربع اجرا شد که 6 هزار مترمربع به فضای سبز، یک هزار و 500 مترمربع محل فرود بالگرد (هلی پد)، یک هزار و 250 مترمربع راه‌های دسترسی و 750 مترمربع به سوله‌های ضلع شمالی آن اختصاص‌یافته است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا در سایه افتتاح پروژه مذکور و تداوم همکاری‌ها با اداره اورژانس شهرستان پردیس، بسترهای لازم برای مشارکت و حضور سایر مجموعه‌های ذی‌ربط در مبحث مدیریت بحران نیز فراهم آید.

شهردار پردیس با اشاره به دو مورد نجات شهروندان که امروز در حین گشایش پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهرداری پردیس روی داد، یادآور شد: بر اساس گزارش‌های ارسالی، امروز و در حین برگزاری مراسم افتتاح این طرح، دو شهروند که با عارضه قلبی مواجه شده بودند با بهره‌گیری از هلی پد احداث‌شده و با سرعت به مراکز بیمارستانی منتقل شدند که این خود مهر تأییدی بر هدف‌گذاری صحیح مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس در راه‌اندازی این مجموعه است.

لاله با اشاره به دلایل انتخاب محل احداث پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل انتخاب محل احداث طرح یادشده، استقرار در مرکز ثقل و نقطه مرکزی فازهای هشت، 11، پنج، 9 و مسیرهای منتهی به آزادراه تهران – پردیس و جاده قدیم تهران – شمال است تا پوشش لازم در مواقع بروز بحران‌های احتمالی میسر شود.

وی در پایان از فرمانداری شهرستان پردیس و بخشداری به دلیل همکاری و مساعدت در خصوص مقدمات اجرای پروژه پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران شهرداری پردیس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا