پارک فناوری پردیس نشان برگزیده افتخاری ویژه را دریافت کرد

پارک فناوری شهر پردیس نشان برگزیده افتخاری ویژه را از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.

به گزارش صبح پردیس هفتمین نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های فناوری صبح امروز هفدهم اسفند در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این نشست باهدف معرفی و تقدیر از برگزیدگان حوزه بین‌الملل دانشگاه‌ها و پارک‌های فناوری با حضور معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های فناوری در محل سالن جباری دانشگاه شریف برگزار شد.
در جریان این نشست که توسط مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد آمار و ارقام به‌روز از وضعیت علمی، فناوری و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های کشور ارائه شد، همچنین بزرگان حوزه علم و روسای دانشگاه‌های علامه طباطبایی، صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف هم به ایراد سخنرانی پرداختند.
در این نشست از مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس به دلیل نقش‌آفرینی مؤثر در حوزه بین‌الملل تقدیر و تشکر به عمل آمد و با توجه به ارائه خدمات ارزنده به مراکز علمی کشور، لوح تقدیر و نشان “برگزیده افتخاری ویژه” از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وی اهدا شد.
همچنین دانشگاه‌های صنعتی شریف، علوم پایه زنجان، صنعتی اصفهان، و دانشگاه حکیم سبزواری به‌عنوان دانشگاه‌های برتر در حوزه بین‌الملل در جریان نشست معرفی شدند. پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و پارک علم و فناوری استان فارس هم به‌عنوان پژوهشگاه و پارک‌های علم و فناوری برگزیده معرفی شدند.

اتتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا