پارک آموزش ترافیک پردیس میزبان روزانه 50 دانش آموز است + تصاویر

دوره‌های آموزش ترافیکی برای دانش آموزان در پارک آموزش ترافیک شهر پردیس برگزار می‌شود و در حال حاضر پارک آموزش ترافیک روزانه میزبان بیش از 50 دانش آموز آماده فراگیری آموزش‌های ترافیکی است.
به گزارش صبح پردیس، پارک آموزش ترافیک شهرداری شهر پردیس در سال جدید برنامه‌های آموزشی خود را آغاز کرد.
در این رابطه مدیران مدارس شهر و شهرستان پردیس می‌توانند طی مکاتبه با سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری پردیس و ارائه نامه تأیید شده از سوی آموزش‌وپرورش شهرستان به‌صورت رایگان در این برنامه آموزشی شرکت کنند.
هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقای فرهنگ ترافیکی نسل آینده جامعه و آشنایی دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی است.
از جمله برنامه آموزشی قابل‌ارائه به دانش آموزان می‌توان به تردد با خودروهای آموزشی، انجام بازی مار و پله با مضموم قوانین راهنمایی و رانندگی، کارگاه خلاقیت شامل نقاشی و طراحی، آموزش علائم راهنمایی و رانندگی، اکران انیمیشن ترافیکی و … اشاره کرد.
در حال حاضر پارک آموزش ترافیک روزانه میزبان بیش از 50 دانش آموز آماده فراگیری آموزش‌های ترافیکی است.
پارک آموزش ترافیک شهرداری پردیس هفته دولت سال جاری با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
این مجموعه باهدف توسعه فرهنگ ترافیکی از سوی شهرداری پردیس در فاز سه و جوار بوستان ولایت و خانه کشتی شهدای هسته‌ای در مساحتی بالغ‌بر چهار هزار و 800 مترمربع احداث شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا