پارس آنلاین قهرمان چهارمین دوره مسابقات والیبال پارک فناوری پردیس

تیم والیبال آقایان پارس آنلاین در بازی فینال چهارمین دوره از مسابقات والیبال جام پارک فناوری پردیس با غلبه بر تیم آسان پرداخت جام قهرمانی را بالای سر برد.
به گزارش صبح پردیس، چهارمین دوره مسابقات والیبال پارک فناوری پردیس با ثبت‌نام 9 تیم نوسا، فناوری 1 و فناوری 2، پارس آنلاین، فناپ، نانو حیات، پویا الکترونیک، آرا پژوهش و آسان پرداخت در ورزشگاه والفجر پردیس برگزار شد.

تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات با قرعه‌کشی رقیبان خود را شناختند و در دو گروه 4 و 5 تیمی در دور مقدماتی مقابل هم صف‌آرایی کردند، که پس از برگزاری این مسابقات مقدماتی چهار تیم فناوری 1، پارس آنلاین، فناپ و آسان پرداخت توانستند به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند.
پس از برگزاری دور نیمه‌نهایی نیز تیم‌های پارس آنلاین و آسان پرداخت با غلبه بر فناوری 1 و فناپ به فینال راه یافتند و دو تیم دیگر نیز در مسابقه رده‌بندی برای کسب مقام سوم باهم به رقابت پرداختند.
در مسابقه رده‌بندی نیز تیم فناوری 1 با نتیجه 2 بر 1 توانست فناپ را شکست داده و مقام سوم را ازآن خود کند. تیم فناپ با نظر کمیته انضباطی مسابقات به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب گردید.
در فینال نیز تیم پارس آنلاین توانست در یک بازی حساب‌شده، و در 2 ست پیاپی تیم آسان پرداخت را شکست داده و بااقتدار به مقام قهرمانی مسابقات دست‌یافته و تیم آسان پرداخت بر سکوی دوم ایستاد.
تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات همراه با مدال‌های قهرمانی، جوایز نقدی به ارزش بیش از یکصد و بیست‌ویک میلیون ریالی دریافت کردند.
شایان‌ذکر است، مسابقات والیبال پارک فناوری پردیس هرساله با حضور تیم‌های متشکل از محققان و کارکنان شرکت‌های مستقر در این پارک فناوری و به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا