پاسخ شرکت عمران به وعده زمان‌بندی تحویل پروژه‌های مسکن مهر پردیس + تصویر نامه

شرکت عمران پردیس به وعده زمان‌بندی تحویل پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس که در اعتراضات اهالی مسکن مهر شهر پردیس داده شد، پاسخ زیر را ارسال کرد.

به گزارش صبح پردیس؛ پیرو اعتراض متقاضیان مسکن مهر پردیس در هفته گذشته و قول فرماندار شهرستان پردیس مبنی بر تعیین برنامه زمان‌بندی تحویل تمام فازهای مسکن مهر پردیس ظرف یک هفته، پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری پردیس و برگزاری جلسات متعدد با مدیران شرکت عمران شهر پردیس پیرامون این موضوع، جوابیه شرکت عمران شهر پردیس جوابیه‌ای به شرح ذیل را برای فرمانداری پردیس ارسال کرده است.

۱-آورده متقاضیان جهت انتخاب واحد در فاز ۵ و ۹ جدید می‌بایست حداقل ۳۰ میلیون تومان باشد و متقاضیان جهت انتخاب واحد، به واحد کارگزاری مسکن مهر پردیس مراجعه و پس از دو هفته انتخاب واحد انجام می‌شود.
بدیهی است بعد از انتخاب واحد متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده باشند قرارداد ضد جعل را پس از یک ماه دریافت خواهند نمود که این قرارداد ضد جعل (۵ برگی) شامل قیمت نهایی واحد، برنامه زمان‌بندی جهت تحویل واحد، شرایط و ضوابط فنی پروژه و تعهدات سازندگان و متقاضیان می‌باشد.
۲-چنانچه متقاضیان فاز ۱۱ آورده خود را به مبلغ ۲۹۷۵۰۰۰۰۰ ریال برسانند حداکثر پس از یک ماه کارگزاری مسکن مهر نسبت به تحویل دفترچه ضد جعل (۵ برگی) اقدام خواهد نمود.
۳-در خصوص افزایش سقف تسهیلات ۳۰ به ۴۰ میلیون تومانی لازم به توضیح است که این افزایش صرفاً جهت کمک به آورده متقاضیان بوده و در قیمت قطعی واحدها هیچ‌گونه تأثیری نداشته و ندارد.
۴-چنانچه متقاضیان فاز ۸ آورده خود را به ۴۹۵۰۰۰۰۰۰ ریال برسانند حداکثر پس از یک ماه قرارداد ضد جعل (۵ برگی) دریافت خواهد نمود.
۵-قیمت نهایی واحدهای فاز ۹ قدیم حداکثر ظرف مدت دو هفته آینده تعیین تکلیف و به متقاضیان محترم اعلام می‌گردد.
۶-در فاز ۳ متقاضیانی که واحدهای خود را تاکنون تحویل نگرفته‌اند تا یک ماه پس از تکمیل آورده و حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۳/۳۰ واحد خود را تحویل می‌گیرند.
۷-در فاز ۳ با عنایت به مساعدت‌های شرکت عمران در تعیین و ارزش‌گذاری قیمت زمین (خود مالکی بودن) و همچنین تلاش جهت متقاعد کردن شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جهت اتمام پروژه باقیمت مناسب و منطقی متقاضیان می‌بایست به دلیل علی‌الحساب بودن قیمت‌های تمام‌شده قبلی، در هنگام نقل و انتقالات جهت تسویه‌حساب به شرکت عمران مراجعه نمایند.
۸-مقرر گردید شرکت عمران شهر جدید پردیس و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جهت تکمیل محوطه‌های فاز ۳ (شرکت سرمایه‌گذاری مسکن) مساعدت نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا