آخرین وضعیت احداث استخر ورزشی و زمین چمن فوتبال در بومهن/ بهره‌برداری از کلیه پروژه‌های عمرانی شهرداری بومهن تا پایان سال جاری

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن ضمن تشریح پروژه‌های عمرانی شهرداری بومهن از جمله مجموعه استخر ورزشی و زمین چمن فوتبال، گفت: ان‌شاءالله تا پایان سال شاهد شکوفایی و به ثمر رساندن تمامی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر بومهن هستیم.
به گزارش صبح پردیس؛ حسن الماسی در خصوص پروژه‌های در حال احداث شهرداری بومهن، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی پل ارتباطی ده بومهن-شهرک کشاورزی، مجموعه استخر ورزشی، زمین چمن فوتبال، کوچه چشمه ده بومهن، خیابان معروف به حمید سبزواری، خیابان مواصلاتی کوچه محمدی لوران به شهرک کشاورزی، ازجمله این پروژه‌ها است.
وی در خصوص پل ارتباطی ده بومهن به شهرک کشاورزی افزود: دهانه پل به طول ۴۶ متر و عرض ۱۶ متر است که فونداسیون آن در ابعاد ۱۶ در ۱۲ متر و ارتفاع دو متر و اجرای کوله‌ها به ارتفاع ۱۲ متر بتن‌ریزی و عملیات عمرانی آن به‌پایان رسیده است و اجرای پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال آماده‌سازی کوله‌ها جهت نصب عرشه پل می‌باشد.
معاون شهردار بومهن خاطرنشان کرد: مجموعه استخر ورزشی نیز در زمینی به ابعاد ۶۶ در ۳۳ متر دارای ساختمان اداری با اسکلت بتنی و سالن بدن‌سازی و سوله استخر همراه با سونا و جکوزی در حال احداث می‌باشد.
الماسی تصریح کرد: عملیات اجرای سقف طبقه اول ساختمان اداری و عملیات عمرانی گودبرداری کاسه استخر در حال اجراست و پروژه مذکور با پیشرفت ۳۰ درصدی به دلیل شرایط نامساعد آب‌وهوا دچار کندی و توقف در مراحل احداث گردیده است.
وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی زمین فوتبال توضیح داد: زمین فوتبال با چمن مصنوعی به ابعاد ۹۳ در ۵۵ متر، عملیات زیرسازی آن به‌پایان رسیده و محوطه‌سازی دیوار سنگی اطراف در حال انجام است.
معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی احداث خیابان مواصلاتی کوچه محمدی لوران به سمت شهرک کشاورزی و خیابان معروف به حمید سبزواری گفت: خیابان محمدی با طول حدود ۱۵۰ متر در عرض ۱۰ متر در محله لوران با توافق مالکان بازگشایی و در حال حاضر مسیر فوق در حال انجام عملیات زیرسازی و آماده‌سازی جهت جدول گزاری می‌باشد.
الماسی عنوان کرد: مسیر مواصلاتی خیابان معروف به حمید سبزواری از خیابان زقجار سیاه‌بند به خیابان شهید مسعود زاهدی به طول ۲۵۰ متر و عرض ۸ متر به جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش حجم ترافیک خیابان اصلی سیاه‌بند بازگشایی و پس از انجام عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری در حال حاضر آماده آسفالت‌ریزی است.
وی تصریح کرد: عملیات عمرانی اجرای دیوار سنگی و اجرای نهر جدید خیابان شهید عباس زاهدی پشت ساختمان هاکوپیان به‌منظور تعریض خیابان به اتمام رسیده و عملیات زیر سازی و آسفالت‌ریزی پروژه آغاز گردیده است.
معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن در خصوص پروژه عمرانی کوچه چشمه ده بومهن افزود:‌ این مسیر با عرض هشت متر جهت دسترسی آسان‌تر و آسایش اهالی منطقه جهت عبور و مرور پس از انجام عملیات عمرانی کوه بری به‌وسیله چکش هیدرولیکی در حال حاضر در حال انجام جدول‌گذاری می‌باشد.
الماسی گفت: در سال جاری شهرداری بومهن، سالی پر از تلاش، تکاپو و جهاد عمرانی و آبادانی داشته است و ان‌شاءالله تا پایان سال شاهد شکوفایی و به ثمر رساندن تمامی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر بومهن هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا