بازدید وزیر علوم سریلانکا از پارک فناوری پردیس

وزیر علوم سریلانکا از پارک فناوری شهر پردیس بازدید کرد.
به گزارش صبح پردیس، پرما جایانتا وزیر علوم سریلانکا در بازدید از پارک فناوری پردیس اظهار کرد: من از پارک‌های فناوری متعددی در دنیا بازدید کرده‌ام و به نظرم مدلی که پارک فناوری پردیس پیاده کرده جالب‌توجه است.
وی افزود: تسهیلات مالی و رفاهی که در اختیار شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس است به خوبی می‌تواند موجب رشد و توسعه آنها شود و به نظر می‌رسد در سال‌های آتی پیشرفت و توسعه خیلی خوبی در انتظار مجموعه پارک و شرکت‌های عضو آن باشد.
وزیر علوم سریلانکا در خصوص مجموعه‌های حاضر در پارک خاطرنشان کرد: مراکز رشد فناوری و برخی مراکز تحقیق و توسعه هم اینجا هستند و این مجموعه کاملی از فعالان عرصه فناوری است که در بستر پارک گرد هم آمده‌اند.
جایانتا تصریح کرد: نشانه‌های مدیریت و سازمان‌دهی درست در پارک فناوری پردیس مشهود است و این پارک فناوری ما را تحت تأثیر قرارداد.
شایان‌ذکر است؛ وزیر علوم سریلانکا همراه با هیئتی بلندپایه متشکل از سفیر این کشور در تهران، مدیرکل خدمات فنی مؤسسه فناوری‌های صنعتی و مدیر امور بین‌الملل وزارت علوم سریلانکا باهدف ایجاد روابط جدید در حوزه علم و فناوری از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
در جریان این بازدید مهمانان از شرکت مپصا مستقر در بخش اراضی و نمایشگاه دائمی دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک بازدید کردند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا