وزیر ارتباطات و فناوری پیشرفته جمهوری آذربایجان: پارک فناوری پردیس را رو به رشد و آینده دار می‌بینم

وزیر ارتباطات و فناوری پیشرفته جمهوری آذربایجان گفت: پارک فناوری پردیس روبه رشد است و برای آن آینده‌ی خوبی را در حوزه فناوری‌های پیشرفته می‌بینم.

به گزارش صبح پردیس، رامین قلی زاده وزیر ارتباطات و فناوری پیشرفته جمهوری آذربایجان در بازدید از پارک فناوری پردیس اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله برای ما شکل‌گیری همکاری با پارک فناوری پردیس در آینده است.

وی افزود: با اطلاعات زیادی که درباره پارک فناوری پردیس کسب کردیم و با توجه به تجارب پارک شما در حوزه استارت آپ‌ها و موضوع رشد شرکت‌ها، نکات زیادی را باید از شما بیاموزیم.

قلی زاده با اشاره به بازدید از برخی شرکت‌های مرکز رشد فناوری نخبگان و مرکز داده‌های اینترنتی (دیتاسنتر) در پارک فناوری پردیس گفت: به نظر من و همچنین رئیس پارک فناوری IT جمهوری آذربایجان که چند سال پیش‌ازاین پارک بازدید کرده بود، پارک فناوری پردیس پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به خواست دو طرف مبنی بر توسعه روابط، از مجموعه پارک فناوری پردیس دعوت می‌کنیم که آذرماه امسال در «نمایشگاه باکوتل» شرکت داشته باشند.

شایان‌ذکر است، در این بازدید رئیس پارک فناوری IT باکو و بنیاد حسین‌اف سفیر جمهوری آذربایجان، وزیر ارتباطات و فناوری پیشرفته جمهوری آذربایجان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا