شرکت فاطمه حیدری ورزشکار پردیسی در مسابقات المپیک کارگری لتونی

ملی‌پوش پردیسی اعزامی به مسابقات المپیک کارگری گفت: تیم ملی «او اسپرت» به مسابقات المپیک کارگری اعزام شد.
به گزارش صبح پردیس، فاطمه حیدری ورزشکار شهر پردیس اظهار داشت: تیم ملی «او اسپورت» جمهوری اسلامی ایران همراه با تیم ملی المپیک کارگری ساعت سه بامداد امروز عازم مسابقات المپیک کارگری در کشور لتونی هستیم.

وی افزود: این دوره از مسابقات از روز بیست و سوم خرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر «ریگا» پایتخت لتونی آغاز می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: کاروان اعزامی ایران با ۲۲۷ ورزشکار در ۱۸ رشته ورزشی از جمله فوتبال، جودو، «پتانک» ، «او- اسپرت» و چند رشته دیگر به رقابت با حریفان خود از سراسر جهان می روند.

ملی پوش کشورمان ادامه داد: بنده در رشته او اسپرت و ورزش های رزمی که زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی است به عنوان ملی‌پوش در این مسابقات شرکت خواهم کرد.

حیدری اضافه کرد: همچنین در مسابقات پتانک که زیرمجموعه فدارسیون کارگری است نیز با توجه به شرکت در مسابقات کشوری و دریافت رتبه و حد نصاب در مسابقات حضور خواهم داشت.

وی ادامه داد: در دو روز از مسابقات با توجه به دریافت مدرک «ای. کلاس» داوری بین‌المللی بحث داوری را دنبال خواهم کرد تا در این مسابقات با یک اعزام سه هدف را دنبال خواهم کرد.

ملی‌پوش کشورمان در خصوص شانس مدال‌آوری خود در این مسابقات، گفت: در رشته پتانک شانس همدان هم کم است اما در «او- اسپرت» به دلیل اینکه رشته تخصصی بنده است شانس مدال خود را بالا می دانم.

حیدری بیان کرد: در مسابقات جهانی بارها مدال طلا را کسب کرده و دارای رنکینگ اول این رشته و هنرهای فردی در جهان همچنان طی سه سال اخیر توسط بنده کسب و تاکنون جابه‌جا نشده است.

وی تأکید کرد: امیدوارم بهترین عملکردم را در این دوره از مسابقات به نمایش بگذارم، به نتیجه گرایی فکر نمی‌کنم اما زمانی که عملکرد خوبی داشته باشم مسلما نتیجه مثبتی در بر خواهد داشت.

ملی‌پوش کشورمان در خصوص حمایت‌های که در شهرستانی اظهار کرد: فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و مدیریت مجموعه ورزشی رؤیای شرق پردیس بخش اعظم هزینه اعزام بنده را بر عهده گرفتند که ضمن تشکر از حمایت‌های این افراد امیدوارم در مسابقات پیش روی زحماتشان را با کسب مدال جهانی در المپیک کارگری بدهم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا