وحدت حوزه و دانشگاه از اصول زیربنایی ماندگاری نظام اسلامی است/ انقلاب چهره زشت استکبار جهانی را به دنیا شناساند

امام جمعه پردیس با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه در ماندگاری نظام جمهوری اسلامی یکی از اصول مهم و زیربنایی است، گفت: حوزه و دانشگاه باید کنار هم باشند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی ظهر امروز در مسجد جامع الغدیر شهر پردیس اظهار کرد: سالروز شهادت شهید مفتح را در پیش داریم که روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه شهید مفتح از علمای بزرگ اسلام و جهان تشیع است، تصریح کرد: ایشان آثاری ماندگار از خود برجای گذاشته است.

امام جمعه پردیس با تأکید بر اینکه دشمن در تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران سیاست ترور را در پیش‌گرفته بود، اضافه کرد: دشمن با ابزار ترور دنبال توقف حرکت قطار انقلاب اسلامی ایران بود.

توسلی با بیان اینکه وحدت ملت و روحیه ولایت‌مداری و استکبارستیزی آن‌ها توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرد، تصریح کرد: این موانع با اتحاد و ایستادگی مقابل استکبار برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، اضافه کرد: این علمای بزرگوار در جامعه روحانیت جهت دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی خون دادند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: منافقان کوردل عروسک‌های دست استکبار جهانی برای ایجاد ناآرامی در ایران اسلامی بودند، آن‌ها در منظر نگاه تنفر ملت ایران قرار دارند و نوکرهای بی‌جیر و مواجب استکبار جهانی بوده و هستند.

توسلی با تأکید بر اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه یک اصل مهم است، تصریح کرد: حوزه و دانشگاه باید در کنار یکدیگر باشند و اگر مجزا هر کدام کار خود را انجام دهند در تحقق اهداف کندی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه در ماندگاری نظام جمهوری اسلامی یکی از اصول مهم و زیربنایی است، اضافه کرد: باید این اصول حفظ شود.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه زمانی جهان عاری از خشونت و جنایت خواهیم داشت که استکبار جهانی و رژیم جنایت‌کار و خبیث صهیونیستی از تاریخ محو شود، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی خالق تروریست بین‌الملل و باعث و بانی هر جنایت و خشونتی در جهان هستند.

توسلی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی چهره زشت استکبار جهانی را به دنیا شناساند، اظهار کرد: استکبار جهانی از گذشته هیچ آبرویی در جهان اسلام نداشته است و دنیا اهداف و شخصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی را شناخته است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا