برگزاری 11 برنامه فرهنگی ورزشی توسط هیئت تکواندو شهرستان پردیس در دهه مبارک فجر

رییس هیئت تکواندو شهرستان پردیس از برگزاری 11 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام پایانی سال، در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، عزت‌الله طاهری در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر که با حضور اساتید و مربیان این رشته برگزارشده بود، اظهار کرد: هیئت تکواندو همه‌ساله و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه‌های متعددی را در حوزه فرهنگی ورزشی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌کند.
وی افزود: امسال نیز به همین مناسبت، برنامه‌های متنوع ورزشی، آموزشی و فرهنگی همچنین مسابقات را از دی‌ماه و بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

رییس هیئت تکواندو پردیس خاطرنشان کرد: در بخش مسابقات، تا پایان سال چهار رویداد ورزشی را میزبانی و هفت رویداد فرهنگی و آموزشی برگزار می‌نماییم که میزبانی مسابقات آزاد استان تهران به میزبانی شهرستان پردیس در بخش بانوان روز ۲۸ دی‌ماه می‌باشد.
طاهری تصریح کرد: سه مسابقه دیگر در بهمن و تا پایان سال، نمایشگاه ایثار و شهادت، آیین دیدار با لاله‌ها، حضور در راهپیمایی و دیدار با خانواده معظم شهدا از اقدامات هیئت تکواندو شهرستان پردیس است.
لازم به ذکر است این نشست با حضور کلیه اعضای هیئت و مربیان تکواندو شهرستان پردیس جهت برنامه‌ریزی دقیق و مشخص شدن وظایف کمیته‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا