همکاری‌ پارک فناوری پردیس و فرانسه در حوزه پزشکی

پارک فناوری پردیس در خصوص حضور شرکت‌های حوزه پزشکی عضو این پارک، در کنفرانس پزشکی دیجیتال با نمایندگانی از کشور فرانسه همکاری خواهد کرد.
به گزارش صبح پردیس، دکتر آمور عبدالرحمن معاون اورژانس شهر پاریس و علی چاتر نماینده شرکت GTD فعال در حوزه پزشکی و تحقیقات پزشکی ضمن بازدید از پارک فناوری پردیس برای شکل‌گیری همکاری آتی و برگزاری کنفرانس پزشکی دیجیتال در ایران ابراز تمایل کردند.
عبدالرحمن با اشاره به انجام تحقیقات پزشکی از راه دور و اهمیت انتقال ایده و فناوری گفت: کنفرانس پزشکی دیجیتال در سه محور اصلی آموزش از راه دور، انتقال متخصصین و مشاوره پزشکی برگزار خواهد شد.
وی افزود: هوش مصنوعی و BIG DATA از دیگر موضوعات این کنفرانس می‌باشند و باید بررسی کنیم که چه بهره‌برداری‌هایی از آن‌ها در راستای پزشکی از راه دور می‌توان داشت.
علی چاتر نماینده شرکت GTD نیز ضمن بیان فعالیت‌های مشاوره به رییس‌جمهور فرانسه و همکاری با پارلمان فرانسه، شرکت بویینگ، دیپلمات اسبق، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک فعالیت‌هایی را در ایران شروع نماییم تا تصویری مناسب از آن در سطح جهان ارائه کنیم.
حامد نیاوند کارشناس روابط بین‌الملل پارک فناوری پردیس نیز با اشاره به وجود پزشکان بسیار حاذق علوم مختلف پزشکی به خصوص قلب در ایران، اظهار داشت: در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت‌های درحال‌توسعه‌ای در حوزه پزشکی فعالیت می‌کنند و در خصوص BIG DATA نیز استارت‌آپی در این پارک مستقر است و همکاری‌های متعددی در این حوزه می‌تواند شکل بگیرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا