همایش آموزشی نمایندگان شعب اخذ رأی بومهن برگزار شد

همایش آموزشی نمایندگان فرماندار و روسا و معاونین شعب اخذ رأی بخش بومهن برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس؛ همایش آموزشی نمایندگان فرماندار و روسا و معاونین شعب اخذ رأی بخش بومهن در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری مهر شهر بومهن و با حضور بخشدار بومهن، مسئولان نواحی و عوامل اجرایی انتخابات در بخش بومهن برگزار و افراد حاضر پیرامون وظایف، اختیارات و اقدامات لازم‌الاجرا در قبل، حین و بعد از پایان ساعت رأی گیری آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

رضا خدادادی بخشدار بومهن در این همایش، انتخابات را مهم‌ترین اتفاق عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در سطح ملی و بین‌المللی دانست و اظهار کرد: انتخابات را افتخار ملت ایران است و حضور مردم پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خود در سطح کشور، شهر و بخش موجب افتخار و عزت ملت و مایه ناامیدی دشمنان است.
وی رعایت قانون در اجرای فرآیندهای مختلف انتخابات را یک اصل مهم برای عوامل اجرایی دانست و افزود: این انتخابات باید دقیق و بر اساس آنچه که در قانون مشخص‌شده انجام شود و جانب‌داری نیز نباید در هیچ مرحله‌ای وجود داشته باشد.
بخشدار بومهن با ارائه گزارشی از روند تدارکات و آماده‌سازی مقدمات برگزاری انتخابات طی ماه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: همه افرادی که در این جلسه حضور دارند، نقش بسیار پررنگی در ادامه این روند و برگزاری انتخاباتی باشکوه دارند.
خدادادی در پایان همراهی و توجه حاضرین به مباحث آموزشی در جلسه را در برگزاری انتخابات بی‌نقص، تأثیرگذار دانست و گفت: انتخابات آزمونی بزرگ برای عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران است و آموزش نیز مهم‌ترین رکن برای سربلند بیرون آمدن از این امتحان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا