همایش آشنایی با حوزه علمیه برادران شهرستان پردیس

نخستین همایش آشنایی با حوزه علمیه برادران شهرستان پردیس برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌های دانش آموزان مقطع متوسطه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس؛ نخستین همایش آشنایی با حوزه علمیه برادران شهرستان پردیس باهدف آشنایی بیشتر متقاضیان ورود به این حوزه علمیه و خانواده‌های ایشان با شرایط ورود و پس از ورود و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران، جمال هادیان سرپرست امور مساجد شمال شرق تهران، مرتضی حیدری فرماندار پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان پردیس، سرهنگ حمیدرضا توسلی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیران برخی ادارات شهرستان در سالن اجتماعات الغدیر شهر پردیس برگزار شد.
این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان پردیس آغاز و اجرای تئاتر با مضمون معرفت، بصیرت و پایبندی به احکام، سخنرانی رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان، اجرای سرود و تواشیح توسط طلبه‌های این حوزه علمیه و سخنرانی فرماندار دیگر برنامه‌های اجراشده در این همایش بود.
در پایان این همایش از مرتضی حیدری فرماندار پردیس به‌واسطه حمایت‌های بی‌دریغ از حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و توجه ویژه به مسائل فرهنگی شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا