نیت شوم کسانی که در انتخاب شهردار دخالت غیرمسئولانه می‌کنند برملا خواهم کرد

فرماندار پردیس در همایش تجلیل از خبرنگاران در شهرداری شهر پردیس گفت: کسانی که در انتخاب شهردار دخالت یا وساطت غیرمسئولانه دارند باید بدانند این رفتار آنان تخم کینه و نفرت در منطقه می‌کارد و اگر قصد به هم ریختن اوضاع را داشته باشند نیت شوم آنها را برملا خواهم کرد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری اظهار کرد: مشارکت ۸۰ هزار نفری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات شورای شهر بومهن و پردیس بسیار ارزشمند بود و حق این مردم انتخاب شهرداری با نگاهی مردم محور است.

وی افزود: در پردیس هفت نفر به‌عنوان اعضای شورای شهر انتخاب شدند که همگی افرادی محترم، خوب، همشهری و بعضی نیز با هم فامیل هستند بیاییم تلاش کنیم تا این هفت نفر در فاز محبت و مشورت با هم درست تصمیم بگیرند.

حیدری با یادآوری فرصت‌طلبی دشمنان خارجی بیان کرد: باید با درایت به‌گونه‌ای صحیح با مسائل برخورد کرد تا رسانه‌های دشمن اخبار ما را به شکل دیگری منعکس نکنند.

وی تصریح کرد: دنبال ایجاد نظم در جامعه و برطرف کردن تخلفات ساخت‌وساز در حریم و بستر رودخانه‌ها برای دسترسی به زندگی و آب سالم هستیم؛ اما شیوه عمل به‌گونه‌ای است که دشمنان از حرکت صحیح و در مدار قانون ما حداکثر استفاده را می‌برند.

فرماندار پردیس در این نشست با اشاره به رصد کردن لحظه‌ای اخبار خبرنگاران به نقش مهم این قشر در جهت‌دهی، آگاه‌سازی و انعکاس واقعیت‌ها اشاره و از خبرنگاران متعهد و مسئول و دارای رفتار حرفه ایی تشکر کرد.

حیدری آمیخته شدن وجدان با خبر را باعث حرکت جامعه به‌سوی پیشرفت دانست و از خبرنگارانی هم که در انعکاس حقایق و واقعیت‌ها به شکل درست عمل کردند قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم از خبرنگاران پردیس با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا