نمایشگاه پوشش و مد ایرانی اسلامی در پردیس برگزار شد + تصاویر

نمایشگاه پوشش و مد ایرانی اسلامی در پردیس با حضور 50 تولید کننده پوشاک با در نگارخانه آوای پردیس در راستای حمایت از کالای داخلی برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه پوشش و مد ایرانی اسلامی در پردیس، نقش‌های زیبایی از دشت مغان، بلوچ، ترکیب طرح فرش و چرم، طرح‌های زیبای اصیل ایرانی را که با دست‌های هنرمند خود طراحی کرده بودند به نمایش گذاشتند.

پوشش‌های زنانه و مردانه بر اساس الگوهای متناسب با فرهنگ ایرانی با هدف حمایت از شعار سال توسط بانوان کارآفرین در این نمایشگاه زیبا و رنگارنگ به نمایش گذاشته شد.

سیده مریم موسوی جوردی رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پردیس با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه پوشش و مد ایرانی اسلامی در پردیس، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشش ایرانی و اسلامی، تحقق شعار سال و دوری از مد غربی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه پوشش و مد ایرانی اسلامی در پردیس فرصت خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان شهرستان پردیس به‌ویژه بانوان کارآفرین برای عرضه محصولات خود در بخش پوشاک، صنایع‌دستی، محصولات غذایی به شهروندان است.

گفتنی است نمایشگاه پوشش و مد ایرانی اسلامی در پردیس همه‌روزه از ساعت 9 صبح الی 17 بعدازظهر با همکاری شورای اسلامی پردیس، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اتاق اصناف پردیس در دو بخش نمایش و عرضه پوشاک از امروز تا چهارم مهرماه پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا