نمایشگاه دستاوردهای «دختران امروز کارآفرین‌های فردا» در شهرستان پردیس برپا شد + تصاویر

نمایشگاه دستاوردهای «دختران امروز کارآفرین‌های فردا» در شهرستان پردیس که حاصل تلاش و فعالیت دانش‌آموزان ۲۴ دبیرستان دخترانه در شهر پردیس است، افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، حسینعلی سلیمانی فر مدیر آموزش وپرورش شهرستان پردیس در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دختران امروز کارآفرین‌های فردا که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس، مرتضی حیدری فرماندار و تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان پردیس در سالن ورزشی دبیرستان فطرت شهر پردیس آغاز به کار کرد، اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل تلاش و فعالیت دانش‌آموزان ۲۴ دبیرستان دخترانه پردیس است که تصمیم گرفتند و اراده کردند که محصولات دست‌ساز خود را در ۲۴ غرفه ارائه کنند.

وی افزود: نمایشگاه ابتکار و خلاقیت‌های این دانش‌آموزان به مدت یک هفته در سالن ورزشی دبیرستان فطرت شهر پردیس برپا است، امیدواریم با این اقدام و ارائه محصولات دانش‌آموزی، نسل امروز را به کارآفرینانی موفق و نمونه در سالهای آینده تبدیل کنیم.

سلیمانی فر ادامه داد: با توجه به مهاجر پذیر بودن شهرستان و حضور اقشار و قومیت‌های مختلف در منطقه، آشنا شدن دانش‌آموزان و والدینشان با صنایع دستی و مواد غذایی شهرهای مختلف کشور بهترین دستاورد این نمایشگاه بود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان پردیس اضافه کرد: از ابتدای مهرماه‌ امسال پنج نمایشگاه هویت ملی، کارآفرینی، معماری و… در سطح مدارس شهرستان پردیس برگزار و با استقبال بسیار خوب شهروندان روبرو شده است.

این مسئول در خصوص برنامه‌های آتی آموزش وپرورش شهرستان پردیس در بحث برگزاری نمایشگاه‌ها، اظهار کرد: به دلیل تازه تاسیس بودن شهر پردیس، و عدم آشنایی دانش‌آموزان با قومیت‌های مختلف تلاش داریم با برگزار کردن این نمایشگاه‌ها به این شهر هویت بدهیم و فرهنگ متناسب با شهر را ایجاد کنیم.

*نمایشگاه «دختران امروز، کارآفرینان فردا» فرهنگ‌سازی در نسل امروز برای عمل به منویات رهبر انقلاب است

همچنین محمد لاله شهردار پردیس در جریان بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری پردیس در سال جاری توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی بود.
وی افزود: مجموعه خانواده بزرگ شهرداری در این رستا اقدامات متعددی را اجرایی کرد که برپایی غرفه‌های کارآفرینی ازجمله این برنامه‌ها قلمداد می‌شد.
شهردار پردیس خاطرنشان کرد: نمایشگاه «دختران امروز، کارآفرینان فردا» به‌نوعی فرهنگ‌سازی در نسل امروز برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در آینده این مرزوبوم اسلامی است.
به گزارش صبح پردیس، نمایشگاه مذکور مشتمل بر 20 غرفه در مدرسه فطرت شهر پردیس برگزار می‌شود.
از مهم‌ترین غرفه‌های برپاشده در این مجموعه می‌توان به صنایع‌دستی، غذاهای سالم ایرانی، لباس‌های محلی، محصولات قرآنی، شناخت طبیعت و جانوران، ساخت ماکت و … اشاره کرد.
همگی این محصولات حاصل هنرمندی دانش آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان پردیس است.
این نمایشگاه که از روز 10 اسفند کار خود را آغاز کرده تا تاریخ 18 این ماه ادامه دارد و شهروندان برای بازدید از آن می‌توانند از ساعت هشت صبح تا 14 ظهر به مدرسه فطرت مراجعه کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا