برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی شهرستان پردیس

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی شهرستان پردیس به منظور برقراری ارتباط مؤثر بین بخش‌های تولید و صنعت، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی شهرستان پردیس با حضور معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پردیس و روسای اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و شوراهای صنعتی در محل فرمانداری برگزار شد.
حجت فضلعلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس، برقراری ارتباط مؤثر بین بخش‌های تولید و صنعت، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری پردیس را یکی از اهداف این نمایشگاه دانست و اظهار کرد: اگر این ارتباط به نحو صحیح برقرار شود، تولید محصولات باکیفیت و فناوری بالاتر و تجاری‌سازی کامل ایده‌ها، تحقق می‌یابد.
وی افزود: ایجاد برنامه‌ای مدون برای برپایی نمایشگاه‌های مختلف و کارگاه‌های آموزشی، همچنین راه‌اندازی فضایی برای تبادل اطلاعات افراد فعال در این حوزه‌ها بسیار مهم است.
فضعلی خاطرنشان کرد: تبادل دانایی‌ها در هر موقعیتی می‌تواند منجر به بهره‌گیری از روش‌های جدید بازاریابی و تولید شود و بهره‌وری و کارآفرینی را افزایش دهد.
لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی شهرستان همچنین صنایع دانش‌بنیان شهرستان پردیس تا قبل از پایان سال 95 برگزار شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا