نشست تعیین تکلیف وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان پردیس برگزار شد

آب و فاضلاب روستایی به عنوان متولی این امر در روستاها، ملزم به ارائه برنامه زمانبندی برای ساماندهی وضعیت آب شرب روستایی اعلام مشکلات این بخش در نشست تعیین تکلیف وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان پردیس گردید.

به گزارش صبح پردیس، نشست تعیین تکلیف وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان پردیس باحضور مرتضی حیدری فرماندار شهرستان، آرش رخ فروز معاون عمرانی فرماندار، رضا خدادادی بخشدار بومهن، مدیران آبفای شهری و روستایی شهرستان، نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، دهیاران روستاها و کارشناسان اداره شهری و روستایی فرمانداری برگزار شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس آب شرب را نخستین نیاز هر انسان دانست و اظهار کرد: این نیاز باید با دقت، سرعت و بهداشت بالا تامین شود و در این راستا اداره آب و فاضلاب روستایی به عنوان متولی این امر در روستاها، لازم است برنامه زمانبندی خود برای ساماندهی وضعیت آب شرب روستایی را ارائه داده و مشکلات این بخش را نیز اعلام کند.
آرش رخ فروز معاون عمرانی فرماندار نیز با تشریح برخی اقدامات انجام شده در این حوزه خاطرنشان کرد: شبکه آبرسانی چهار روستا تحویل آبفای روستایی شده و مسائلی از جمله کمبود اعتبار به عنوان یکی از موانع در تسریع واگذاری سایر شبکه ها وجود دارد که امیدواریم با انعکاس موارد به استان و پیگیری آبفای روستایی و حمایت فرمانداری پردیس، این مشکلات برطرف شود.
در ادامه خلیل ترابی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پردیس با اشاره به تدوین برنامه زمانبندی شده برای ساماندهی آب شرب روستاهای شهرستان به تشریح این برنامه پرداخت و بیان کرد: این اداره آمادگی دارد تا با همکاری بخشداری و دهیاری ها و تامین اعتبار مناسب، روال تحویل شبکه آبرسانی روستاها را سرعت بخشد.
در پایان حاضرین به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد آبفای روستایی زمینه تحویل شبکه آبرسانی روستاها را با همکاری سایر ادارات مرتبط فرآهم آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا