کسب مقام سوم توسط تیم راگبی دختران پردیس تنها با یک ماه تمرین

رئیس هیئت راگبی شهرستان پردیس با اشاره به کسب مقام سومی راگبی پردیس تنها با یک ماه تمرین، گفت: شرایط تیم راگبی پردیس مناسب است و پتانسیل خوبی دارد تا بتواند در مسابقات کشوری حضورداشته باشد.

به گزارش صبح پردیس، حمید شریفی اظهار کرد: با تیم منتخب کار تمرین را شروع کردیم المپیاد دانش‌آموزی را در پیش داشتیم و تنها یک ماه زمان داشتیم با تمرینات سنگین تیم را برای المپیاد آماده کردیم، با تیم تازه تأسیس راگبی شهرستان پردیس در المپیاد دانش‌آموزی راگبی شرکت کردیم و سکوی سوم را در رده سنی نوجوانان  را در المپیاد راگبی دختران کسب کردیم.

وی افزود: بعد از مسابقات مبحث استعدادیابی را در مدارس جاجرود دنبال کردیم، یکی از دبیرستان‌های جاجرود مبدأ کاری ما بود، با 100 نفر هنرجو کار را شروع کردیم و از این تعداد 40 نفر برای دور دوم استعدادیابی و تمرینات اولیه مناسب بودند.

شریفی تصریح کرد: ریاست محترم اداره ورزش و جوانان پردیس سالن ورزشی رایگان در جاجرود در اختیار تیم ما گذاشتند و حدود سه ماه تمرین کردیم، شرایط تیم بسیار عالی بود و آینده خوبی برای تیم پیش‌بینی می‌شد، متأسفانه به دلیل مخالفت اولیای مدرسه، تمرینات تیم ما قطع شد.

رئیس هیئت راگبی شهرستان پردیس گفت: تلاش می‌کنیم تیم جدید راگبی را راه‌اندازی کنیم، متأسفانه بوروکراسی اداری دست ما را بسته است، مسابقات کشوری را در تیرماه پیش رو داریم و امیدواریم تا زمان برپایی مسابقات تیم خوبی برای حضور در مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا