معاون فرماندار پردیس: نظم هیأت‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است/ شعور و شور حسینی را در پردیس شاهدیم

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس گفت: نظم هیأت‌های مذهبی در پردیس از سال گذشته بیشتر و بهتر بود و شعور و شور حسینی را در این شهرستان شاهدیم.

به گزارش صبح پردیس؛ صادق بنیادی در حاشیه سرکشی از هیأت‌های مذهبی شهرستان پردیس ضمن تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم با حضور در هیأت‌های مذهبی، از تعدادی از مراسم‌ عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بهره ببریم.
وی افزود: هر سال حضور مردم و شور حسینی بیشتر و هر روز بیشتر به مسائلی که از نظر انضباط اجتماعی، رعایت مسائل و موضوعات امنیتی واقف و همچنین نظم و انسجام عزاداران بهتر می‌شود.
بنیادی ادامه داد: خوشبختانه شعور و شور حسینی هم سال به سال بیشتر و بهتر می‌شود؛ در تکایا و هیأت‌های مذهبی این را مشاهده کردیم و نظم هیأت‌ها از سال گذشته بیشتر و بهتر بود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: برنامه‌ریزی امام جمعه پردیس و توجیه مسؤولان هیأت‌ها در برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری حسینی بسیار مؤثر بود.
وی تصریح کرد: امیدواریم همچنان به سمتی برویم که هر سال شاهد تبیین شعائر اسلامی و اهداف سالار شهیدان در مراسم‌ عزاداری باشیم و این می‌تواند هدف اصلی این عزاداری‌ها باشد.

هیأت‌های مذهبی شهرستان پردیس هیأت‌های مذهبی شهرستان پردیس هیأت‌های مذهبی شهرستان پردیس هیأت‌های مذهبی شهرستان پردیس

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا