معاون فرماندار پردیس؛ طرح سپاس در شهرستان پردیس اجرایی می‌شود

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس از اجرای طرح سپاس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ صادق بنیادی در نشست هماهنگی اجرای طرح سپاس در فرمانداری پردیس اظهار داشت: این طرح با هدف تکریم خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی هر چه بهتر برای اجرای این طرح مهم در شهرستان پردیس انجام شود بیان کرد: در طرح سپاس مدیران شهرستان پردیس به دیدار خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان خواهند رفت.

معاون فرماندار پردیس با اشاره به اینکه آیین آغازین اجرای این طرح در امامزاده مطهر شهر بومهن برگزار می‌شود تصریح کرد: باید از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان به‌صورت گسترده و وسیع برای حضور در این آیین دعوت شود.

بنیادی عنوان کرد: شهرداری بومهن نیز باید برای برگزاری آیین افتتاحیه طرح سپاس با انجام فضاسازی‌های لازم در آستان مقدس امامزاده سلطان مطهر بومهن شرایط را برای برگزاری آیین افتتاحیه این طرح در این مکان مقدس فراهم کند.

به گفته وی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پردیس در اجرای این طرح مهم و ارزشمند حضور داشته و از خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان این شهرستان دلجویی و آنان را تکریم خواهند کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس شهرداری‌های این شهرستان را نیز مأمور هماهنگی برای چگونگی رفت‌ و آمد مدیران در اجرای این طرح کرده و افزود: امروز همه ما وظیفه‌ داریم تا خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران را تکریم کرده و از آنان دلجویی کنیم چرا که آنان از عزیز‌ترین داشته‌های خود در راه خدا و ملت بزرگ ایران گذشتند.

بنیادی بیان کرد: اجرای طرح سپاس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ارج نهادن به مجاهدت‌ها ایثارگری‌ها و فداکاری رزمندگان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه دفاع مقدس در شهرستان پردیس اجرایی می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ روسا و نمایندگانی از بخشداری‌های بومهن و جاجرود، شهرداری‌های پردیس و بومهن، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهی نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس، معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شرق تهران و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان پردیس در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا