ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در بین دانش‌آموزان مدارس پردیس و رودهن

مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از آموزش ترویج مصرف بهینه آب به بیش از ٧٠٠ دانش‌آموز پسر مقطع ابتدایی در شهرهای پردیس و رودهن خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، حسین رضایی از مدارس به عنوان آسان‌ترین مکان برای فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه آب نام برد و اظهار داشت: مدارس علاوه بر آموزش علم، نقش مؤثری در رشد عقلی، عاطفی، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان دارند.
وی ارتقای آگاهی، تغییر نگرش و افزایش حساسیت دانش آموزان نسبت به حفظ منابع آب، ارائه الگوی مناسب مصرف آب به دانش‌آموزان، جلب مشارکت اولیاء و معلمان در ارتقاء آگاهی و مهارت افراد در حفظ منابع آب و اشاعه فرهنگ صحیح مصرف آب را از مهم‌ترین اهداف همکاری بین شرکت آبفا و مدارس عنوان کرد.
مدیر روابط عمومی آبفای شرق استان تهران گفت: با حضور کارشناسان این دفتر در مدارس ایثار شهر پردیس و هموطن رودهن به بیش از ٧٠٠ دانش‌آموز و مسئولان فرهنگی، آموزش‌های لازم در راستای مصرف بهینه آب و فرهنگ‌سازی در جامعه، در اردیبهشت‌ماه جاری ارائه شد.
رضایی با بیان اینکه ایجاد حساسیت در دانش‌آموزان نسبت به حفظ منابع آب ضروری است، بر زمینه‌سازی مقدمات بازدید دانش آموزان از طرح‌های آبی و منابع آب استان در روزهای آتی تأکید کرد.
گفتنی است، در پایان اجرای این طرح در مدارس پردیس و رودهن نیز اقلام انتشاراتی با شعار صرفه‌جویی در بین دانش‌آموزان توزیع گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا