کمبود نقدینگی، مسائل مالیاتی و ضوابط استقرار از نظر زیست‌محیطی مشکلات عمده تولیدکنندگان شهرستان پردیس

کمبود نقدینگی، مسائل مالیاتی و ضوابط استقرار از نظر زیست‌محیطی عمده مشکلات مطرح‌شده تولیدکنندگان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پردیس به‌منظور بررسی مشکلات چهار شرکت تولیدی، تحقیقاتی و صنعتی با حضور فرماندار شهرستان، معاون فرماندار و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، جهاد کشاورزی، محیط‌زیست، منابع طبیعی، آبفای شهری و روستایی، ادارات برق و گاز شهرستان، روسای شوراهای صنعتی و مدیران و سرمایه‌گذاران این چهار شرکت، در محل شرکت بایر پل برگزار شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس در ابتدای این نشست حمایت از تولید و افزایش اشتغال را یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان حاضر دانست و اظهار کرد: همه ما در مقابل این افراد که با درایت خود چرخ‌های تولید را به حرکت درآورده‌اند و اقتصاد درون‌زا را رونق بخشد‌ و اشتغال ایجاد کرده‌اند، مسئولیم و باید در حد توان و با استفاده از راهکارهای قانونی تلاش خود را برای رفع موانع تولید به‌کار ببندیم.

همچنین مجید صبوری معاون فرماندار پردیس به بیان مشکلات این چهار شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از این شرکت‌ها توسط تیم مشترک تسهیل و رفع موانع تولید، عمده مشکلات شناسایی و بررسی شد که در جلسه امروز مورد تبادل‌نظر حاضرین قرار می‌گیرد.
در ادامه مدیران چهار شرکت حاضر به تشریح مشکلات پرداختند و مواردی از جمله کمبود نقدینگی، مسائل مالیاتی و ضوابط استقرار از نظر زیست‌محیطی عمده مشکلات مطرح‌شده بود و سپس افراد حاضر به بیان راه‌کارهای خود پرداختند و مقرر شد شبکه بهداشت و درمان به‌منظور تأمین بخشی از نیازهای تجهیزات پزشکی خود از تولیدکنندگان شهرستان در راستای حمایت از تولیدکنندگان اقدامات لازم را انجام دهد.
همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت برای تسریع در دریافت تسهیلات برای شرکت‌های متقاضی و مکاتبه برای انعکاس و رفع مشکلات مالیاتی این شرکت‌ها از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا