بررسی مشکلات آب و فاضلاب یک شرکت تعاونی در شهر پردیس

در بازدیدی با حضور فرماندار شهرستان پردیس، رئیس آبفا شهر پردیس و نمایندگان یک شرکت ساختمانی تعاونی در شهر پردیس، مشکلات آب و فاضلاب یک شرکت تعاونی در شهر پردیس بررسی شد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری فرماندار پردیس پس‌ازاین بازدید با اشاره به اینکه شرکت تعاونی خاص سال‌ها است عملیات احداث این واحد مسکونی را بر عهده دارد و تعدادی از این واحدها را نیز تحویل مردم داده است، اظهار کرد: مردم ساکن توقعاتی دارند و طی سالیان گذشته شکایت‌هایی پیرامون موارد مختلف از طرف ساکنین به فرمانداری رسیده بود که کارکنان فرمانداری نیز پیگیری‌هایی را انجام و نتایجی را کسب کرده بودند؛ اما احداث خط لوله فاضلاب شهرک و اتصال آن به شبکه شهری با مشکلاتی همراه بود.

وی افزود: شرکت سازنده و ساکنین دچار اختلافاتی هستند و همین موضوع موجب سلب اعتماد طرفین شده و ما در تلاش هستیم با نزدیک کردن ساکنان به شرکت این بی اعتمادی را برطرف کرده و مشکلات را در مسیر حل شدن قرار دهیم.
حیدری ادامه داد: امروز از مسیر خط لوله فاضلاب داخل شهرک تا آخرین نقطه بازدید انجام گرفت و حاضرین توضیحات لازم را ارائه کردند و مقرر شد شیوه اتصال خط لوله شهرک به شبکه شهری و نحوه ادامه مسیر خط لوله فاضلاب طی بازدیدهای کارشناسانه و فنی مشخص و راهکار آن ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا