مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد عامل افت قیمت مسکن شهرها شد

کارشناس بازار مسکن گفت: افت قیمت مسکن در تهران مدیون دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهراست واحدهای مسکن مهر در پرند، پردیس و هشتگرد به‌عنوان ضربه‌گیر قیمت مسکن بوده است.
به گزارش صبح پردیس؛ مقداد همتی در خصوص مسکن‌های اجتماعی اظهار کرد: دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر ساخته‌شده و یک میلیون و 200 هزار واحد آن به مشتریان تحویل‌شده است و از واحدهایی که گفته می‌شود فاقد امکانات لازم ازجمله مدرسه و مسجداست تنها 300 هزار واحد در شهرهای جدید است و مابقی واحدهایی است که در شهرها قرار دارد.
وی افزود: 500 هزار واحد مسکن خود مالک در قالب طرح مسکن مهر وجود داشته و 200 هزار واحد برای ساخت بافت‌های فرسوده تسهیلات پرداخت‌شده است که در قالب مسکن مهر و در درون شهرها است.

همتی ادامه داد: اگر از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی در یک پروژه حدود 400 هزار و احد مشکل خدمات باشد اما یک میلیون و 800 هزار واحد آن دارای خدمات لازم باشد باید گفت این طرح موفق است.
کارشناس بازار مسکن اظهار کرد: در شهر جدید پردیس تمامی واحدهایی که زیرساخت لازم را داشته باشند و به آنها خدمات‌رسانی شده است خالی از سکنه نیست و واحدهایی که در این شهر قرار دارد موفق به جذب جمعیت شده است.
وی عنوان کرد: یکی از دلایل اینکه قیمت مسکن در تهران تغییر نمی‌کند با وجود اتفاقاتی که در این حوزه به وجود آمده و سقف خرید تسهیلات 8 برابر شده است وجود واحدهای مسکن مهر در پرند، پردیس و هشتگرد به‌عنوان ضربه‌گیر قیمت مسکن بوده است به این معنا که هرکسی در تهران قادر به خرید واحد مطلوب خود نیست در پردیس یا پرند یا هشتگرد خرید می‌کند و فشاری به بازار مسکن تهران وارد نمی‌کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا