مزار شهدای گمنام شهر پردیس عطرافشانی شد/ مسؤولان با خانواده‌های شهید و جانباز پردیسی دیدار کردند

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهر پردیس به مناسبت ایام‌الله هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولانی همچون فرماندار شهرستان پردیس، شهردار پردیس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مدیران شهری و شهرستانی و جمعی از شهروندان انجام شد.

به گزارش صبح پردیس؛ آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر پردیس در گام نخست با حضور بر مزار مطهر پنج شهید گمنام مدفون در شبستان مسجد امام علی(ع) آغاز شد.
مسئولان در ادامه به زیارت دو شهید گمنام واقع در بوستان نورالشهدا مشرف شدند تا با تقدیم شاخه‌های گل بر مزار مطهر شهدا، نوحه‌سرایی و گلاب‌شویی نسبت به مقام شامخ این پرستوهای سفر کرده ادای احترام کنند.
همچنین تجدید دیدار با خانواده‌های شهید و جانباز شهر پردیس به مناسبت هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بود که با حضور مسؤولانی همچون فرماندار شهرستان پردیس، شهردار پردیس، امام جمعه موقت این شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پردیس و … انجام شد.
در این مراسم، مسئولان شهری و شهرستانی به دیدار خانواده معزز شهید بزرگوار سیدضیاءالدین احمدی و همچنین جانباز سرافراز، سیداحمد هنری شتافتند.
شهردار پردیس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهر پردیس در سال 88 پذیرای پنج شهید گمنام بود و از سال 93 نیز افتخار میزبانی از دو شهید گمنام دیگر را نیز به افتخارات خود افزود.
محمد لاله ادامه داد: امروز یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان نظام مقدس اسلامی مباحث فرهنگی است و بی‌شک تبیین منش و روش زندگی شهدا می‌تواند به توسعه فرهنگ ناب اسلامی کمکی به‌سزا قلمداد شود.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب بعد از تحمل شکست‌های مکرر طی دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تحریم‌های اقتصادی، بهترین گزینه تقابل با جریان پرشتاب صدور انقلاب شکوهمند اسلامی به سایر نقاط جهان را حمله به بدنه فرهنگی کشور می‌دانند و باید در سایه برنامه‌های فرهنگی مقابل چنین دسیسه‌هایی ایستاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا