مردم را به دو دسته موافق و مخالف تقسیم نکنید/ مراقب باشید به انسجام ملی آسیب نرسد

امام‌جمعه شهرستان پردیس گفت: مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام مسئله انتخابات 29 اردیبهشت را اعتماد به نظام دانستند و انتصاب آن به گروهی خاص را نادرست شمردند، مردم به هرکس رأی دادند همه کار مشترک انجام دادند که اعتماد به نظام بود، بازنده و برنده ممنوع است، مردم را به دو دسته موافق و مخالف تقسیم نکنید.

به گزارش صبح پردیس، حجت الاسلاموالمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد و انسجام و وحدت ملی را حفظ کنید و مراقب باشید به این انسجام آسیب نرسد.

وی افزود: مذاهب و اقوام و سنت‌ها در جای خود محترم هستند، روی مشترکات ایران اسلامی و انقلابی پایبند باشید، ایران اسلامی، ولایت‌فقیه، خط امام و آرمان‌های نظام مشترکات ما هستند که باید به آنها توجه داشته باشید.

امام‌جمعه پردیس تصریح کرد: باید خط‌کشی با دشمن داشته باشیم مقام معظم رهبری فرمودند: مسئله ما با آمریکا حل‌شدنی نیست، مشکل حل نمی‌شود باید فاصله خود را با آمریکا حفظ کنید، ایشان فرمودند به بحث برجام فعلاً ورود نخواهم کرد.

توسلی در ادامه بیان کرد: فرهیختگان و بزرگان آخرین وصیت حضرت علی ع را ترجمه کنند، حضرت خطاب به فرزندانش فرمود: این خط‌مشی شماست، با دشمنان خصم و با مظلوم یارو یاور باشید.

وی خاطرنشان کرد: شهادت مولی علی (ع) است، بعد از رسول اکرم ( ص) انسانی به عظمت علی (ع) بشریت به خود ندیده است، خصوصیات عمده در وجود مولی عدالت، حق مداری، توجه به فقرا، مستمندان و نیازمندان است، هیچ‌کس در این صفات مانند علی (ع) نیست، قاتل امام عدالت حضرت بود، هر جا حق است علی هم هست، علی (ع) حامی مظلومان و افتادگان بود.

امام‌جمعه پردیس در جمع روزه‌داران بیان کرد: فضیلت روزهای قدر کمتر از شب‌های قدر نیست، روزها را هم قدر بدانید، دعا برای خودتان، عاقبت‌به‌خیری و امنیت، استغفار از گناهان، دعا برای امام عزیز و برای همه ملت‌های مظلوم و گرفتار، دعا برای بیماران، هیچ فرصتی برای جبران گناهان از شب‌های قدر بالاتر نیست.

توسلی گفت: از فضل خدا به دور است که کسی در این شب‌های والای قدر دست‌خالی برگردد، عبادت دریک شب قدر بیش از هزار ماه عبادت است، فرشته‌ها در شب‌های قدر نازل می‌شوند و پرونده ما در همین شب‌های قدر در مقابل آقا امام زمان (عج) گشوده می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا