محور هزار و فیروزکوه با ترافیک سنگین روبرو است

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک فوق‌سنگین در تمامی محورهای شرق استان از جمله محور هزار و فیروزکوه باعث شده است تا تردد با کندی و دشواری صورت گیرد.

به گزارش صبح پردیس، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران با اشاره به موج دوم سفرهای نوروزی، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در لاین‌های رفت و برگشت محور هزار با ترافیک فوق‌سنگین همراه است و مسافران در این شرایط باید چند برابر زمان‌ معمولی برای رسیدن به مقصد‌های خود وقت صرف کنند.

وی بیان کرد: آمد و شد در محور هراز و فیروزکوه نیز فوق‌سنگین بوده و این ترافیک مانع تردد راحت و حتی روان در این محور شده است، امیدواریم مسافران صبر و آرامش خود را در این مواقع داشته باشند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم بسیار پرحجم و سنگین در جریان است، در این شرایط مسافران هرگز به جاده‌ها وارد نشوند و در صورت ورود به محورها در یکی از شهرهای بین راه توقف کرده و پس از کاهش بار ترافیکی به مسیر خود ادامه دهند.

مسافران به محور هزار و فیروزکوه وارد نشوند

وی خاطرنشان کرد: ترافیک فوق‌سنگین در تمامی محورهای شرق استان تهران باعث شده تا تردد با کندی و دشواری صورت گیرد، بنابراین توصیه اکید داریم تا مسافران به محورهای شرق استان از جمله محور هراز و فیروکوه وارد نشوند.

محبی در پایان متذکر شد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی یکی از الزامات ورود به جاده‌هاست و مسافران و رانندگان باید توجه داشته باشند در مواقعی که ترافیک سنگین در محورها حاکم است هرگز به آن وارد نشوند و در صورت ورود صبر، شکیبایی و حوصله را در رانندگی داشته باشد تا شاهد افزایش بار ترافیکی نباشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا