محموله کمک‌های مردمی شهروندان پردیس در راه کرمانشاه

کمک‌های مردمی شهروندان شهرستان پردیس به‌همت هلال احمر و شهرداری دو شهر پردیس  و بومهن، راهی کرمانشاه شد.

به گزارش صبح پردیس، طی روزهای گذشته زمین لرزه‌ای شدید در استان کرمانشاه به‌ویژه منطقه سرپل ذهاب موجب جان باختن جمعی از عزیزان هموطن شد.

در همین راستا و طبق هماهنگی صورت گرفته با هلال‌احمر استان تهران و شهرستان پردیس نسبت به اعزام چند دستگاه خودرو و نیروی انسانی برای حمل‌ونقل اقلام موردنیاز اقدام کرد.

سه دستگاه کامیون کمپرسی (برای حمل تجهیزات)، چهار راننده و یک تکنسین تعمیر خودرو به همراه تجهیزات لازم به استان مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شد.

خودروهای شهرداری پردیس بعد از حضور در شهرستان پاکدشت و بارگیری 270 باب چادر اقامتی به سمت استان کرمانشاه حرکت کرده و اقلام مذکور را به مسئولان ذی‌ربط در شهرستان قصر شیرین تحویل دادند و در حال حاضر این خودروها برای کمک به سایر امور در مناطق غرب کشور به‌صورت آماده‌باش حضور دارند.

از دیگر اقدامات شهرداری پردیس در این زمینه می‌توان به همکاری با هلال‌احمر شهرستان پردیس برای راه‌اندازی ایستگاه دریافت کمک‌های مردمی در میدان عدالت، تدوین نماهنگ‌های مرتبط با موضوع و اکران در نمایشگرهای شهری، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی به همراه درج شماره‌حساب کمک‌رسانی در سطح شهر و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا